Hvorfor taber jeg alt..

Skrevet i Generelt

Jungledyrene FC (Morten Pedersen) 8. juni 2023, 08:43
Jeg synes selv jeg har samlet et verdensklasse hold, men ligger i bunden af 1. Division. Jeg har en kaptajn med 100 i lederskab, fastsat de bedste i de roller se de skal have. Taktikken er sat til nedsat tempo, hårde taklinger, offensiv, langskud.
Hvad kan jeg gøre anderledes?

Redondo (Rene) 8. juni 2023, 09:51
Jeg kiggede bare lige på 2 af dine tabte kampe. Der havde du kun 2 midtbanespillere.
Så vidt jeg har forstået, bliver man tildelt en straf, hvis ikke man minimum har 3 midtbanespillere. smiley

Jungledyrene FC (Morten Pedersen) 8. juni 2023, 10:17
Okay, tak for tippet. Jeg har lige købt en tredje og vil forsøge mig med det ☺️

Forza Anarchy (Don Corleone) 8. juni 2023, 17:10
Redondo sagde:
Jeg kiggede bare lige på 2 af dine tabte kampe. Der havde du kun 2 midtbanespillere.
Så vidt jeg har forstået, bliver man tildelt en straf, hvis ikke man minimum har 3 midtbanespillere. smiley
Hvorfor tildeles man en straf for kun at benytte to midtbanespillere? Og er der andre regler for ens opstilling?

Redondo (Rene) 8. juni 2023, 22:24
Forza Anarchy sagde:
Redondo sagde:
Jeg kiggede bare lige på 2 af dine tabte kampe. Der havde du kun 2 midtbanespillere.
Så vidt jeg har forstået, bliver man tildelt en straf, hvis ikke man minimum har 3 midtbanespillere. smiley
Hvorfor tildeles man en straf for kun at benytte to midtbanespillere? Og er der andre regler for ens opstilling?
Det var vist noget med, at man før i tiden ofte klarede sig bedre uden midtbanespillere eller kunne nøjes med få. Eller noget i den stil. Så for at gøre midtbanespillere mere attraktive blev den straf indført.
Jeg kender ikke andre regler af den slags.
Jeg er sikker på der er andre, der ved mere end mig om den slags. smiley

Redondo (Rene) 8. juni 2023, 22:39
Fandt lige den her, hvor der snakkes om 15% straf ved mindre end 4 på midtbanen
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1237954-taktik-og-kampe

FC Razor (Jeppe) 9. juni 2023, 10:49
Redondo sagde:
Fandt lige den her, hvor der snakkes om 15% straf ved mindre end 4 på midtbanen
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1237954-taktik-og-kampe
Det er ved mindre end 3 midtbanespillere, at der er straf. Kan ikke huske procenterne, men 15% lyder ikke forkert.
Besvar