Indskiftere til taktik

Skrevet i Generelt

DANIELFC (Manager i DANIELFC) 26. juli 2023, 09:47
Hey folkens jeg har prøvet og lave nogle justeringer i min taktik. Jeg vil gerne have nogle indskiftninger efter X antal tid, men når jeg vil vælge hvem der skal erstatte hvem siger den “Du har ikke nogle indskiftninger” hvad gør jeg?

Nogle som kan hjælpe? smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 26. juli 2023, 10:08
Du skal tilføje nogle udskiftere til din taktik, hvor du laver din opstilling.

I venstre side af din opstilling skal du placere de udskiftere du ønsker til kampene.

DANIELFC (Manager i DANIELFC) 26. juli 2023, 10:30
Mange tak smiley

Ac Villas (JLJ) 31. juli 2023, 16:36
Jeg undre mig over at mine indskiftninger ikke kommer i spil. Selv om jeg sætter spiller til udskiftning i min taktik, sker der intet når jeg spiller kampene.. Også selv om jeg har spiller på bænken i min startopstilling..

Ulm Warhawks (Ulmeister) 31. juli 2023, 17:30
Ac Villas sagde:
Jeg undre mig over at mine indskiftninger ikke kommer i spil. Selv om jeg sætter spiller til udskiftning i min taktik, sker der intet når jeg spiller kampene.. Også selv om jeg har spiller på bænken i min startopstilling..
Hvis du har lavet tre udskiftninger i samme boks, men det ikke er muligt at lave alle (fx hvis du har lavet en udskiftning men du forsøger at lave tre, eller den ene er skadet/rødt kort osv), så foretages ingen.

Jeg laver derfor altid hver udskiftning seperat, så hvis den ene udskiftning ikke kan foretages, så laves de to andre.

Ac Villas (JLJ) 31. juli 2023, 18:42
Ok mange tak for svar
Besvar