Er spillet sur på mig?

Skrevet i Generelt

Auxerre United (Guy Roux) 18. august 2023, 18:40
Jeg har alle dage undret mig, at jeg aldrig har kunne hente en ungdomsspiller, som er noget værd. Kan huske at jeg for et par år siden hentede et, jeg fik solgt for 1 mio.

Når jeg sidder og tjekker andres transfer igennem, kan jeg se at nogen kan være så heldige, at hente 2 talenter sammen uge de får solgt for 20-30mio hver.

Jeg forstår det simpelthen ikke. Føler at jeg har måtte kæmpe hårdt for at få hvad jeg har, mens jeg ser andre simpelthen får foræret det hele.

Er der mindre chance for at hente et godt talent, når man i forvejen “har meget”?

Hilsen en frustreret Mikael

Kollywood (Mr Kollywood) 18. august 2023, 18:48
Det skulle gerne være fuldstændig vilkårligt smiley Det er også år siden at jeg har hentet noget over ok potentiale.

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 18. august 2023, 19:04
Har selv haft en periode hvor jeg fik rimelig gode talenter i flere uger i streg. og så gik der et halvt år hvis ikke mere før jeg fik en igen. Så det er tilfældigt hvor heldig man har lov til at være smiley

Benløse Forever (Mr Nice guy) 18. august 2023, 20:07
Auxerre United sagde:
Jeg har alle dage undret mig, at jeg aldrig har kunne hente en ungdomsspiller, som er noget værd. Kan huske at jeg for et par år siden hentede et, jeg fik solgt for 1 mio.

Når jeg sidder og tjekker andres transfer igennem, kan jeg se at nogen kan være så heldige, at hente 2 talenter sammen uge de får solgt for 20-30mio hver.

Jeg forstår det simpelthen ikke. Føler at jeg har måtte kæmpe hårdt for at få hvad jeg har, mens jeg ser andre simpelthen får foræret det hele.

Er der mindre chance for at hente et godt talent, når man i forvejen “har meget”?

Hilsen en frustreret Mikael
Du har ret nogen har aldrig fået nogen der er noget værd, har set 1 klub fik 3 samme dag og fik 100mio, jeg vil også sige jeg altid har været heldig, har lige solgt 1 igår for 15 mio

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 18. august 2023, 20:16
Jeg har også spillet længe og intet fået. Føler også spillet er imod mig smiley haha siden mit comeback tilbage ved VM i Qatar har jeg hentet den ene spiller efter den anden gennem akademiet og der er ikke en jeg har kunne sælge ikke engang for 1 mil så ved sgu ikke om man bare løber rundt med uheld i baglommen

Loyals (VMEnhancer) 19. august 2023, 13:22
Det er helt tilfældigt.

Jeg tror også det har noget at gøre med oplevelsen af et godt talent. I dag, med alle faciliteter opgraderet er det kun de ypperste talenter som er relevante, mens det tidligere var langt flere som var gode nok, til at være gode, i min optik.

Roma Club (bla bla bla) 19. august 2023, 19:04
Jeg plejer at være heldigsmiley
Jeg tager simpelthen bare og blander fra forskellige lande og aldrig målmænd..
Samt køber dem på auktion til under 500k og der er jeg så lidt heldig.. vare bliv ved så skal der nok komme en smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 19. august 2023, 20:43
hej.

jeg kom tilbage til spillet 14 dage siden og jeg lavede en ungdomsspiller som jeg solgte for 38 mil for et par dage siden.

Ac dragon IF (Robert) 20. august 2023, 17:59
Jeg har spillet siden 2007 og har aldrig fundet noget bedre end middel-formi.
Besvar