189 på sort. Hjælp!?

Skrevet i Spillervurderinger

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 22. august 2023, 06:02
Det er stadig nyt for mig med de unge spillere. Jeg var dog så heldig at have en træning på 189 i dag. (Sort, på hård og med 20 19 træner)

Hvad vil I vurdere, at han er værd?

https://www.virtualmanager.com/players/16068085-ren-piantoni/training

Mvh. Kragelundfc smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 22. august 2023, 08:05
Det er faktisk mere eller mindre umuligt at sige lige nu, simpelthen fordi at træningerne er SÅ forskellige smiley

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 22. august 2023, 08:53
Ja nemlig. Jeg selv er også i vildrede. Jeg var endda tæt på at fyre ham, da jeg så første træning. Bliver spændende at se, hvad det bliver til.

Kan det være en enlig svale, hvad angår den høje træning, eller tænker du, at han kommer til at ramme et ok snit?

Kan være du vil give dit besyv med, når han har trænet et par gange?

Og tak! smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 22. august 2023, 11:40
Kragelundfc sagde:
Ja nemlig. Jeg selv er også i vildrede. Jeg var endda tæt på at fyre ham, da jeg så første træning. Bliver spændende at se, hvad det bliver til.

Kan det være en enlig svale, hvad angår den høje træning, eller tænker du, at han kommer til at ramme et ok snit?

Kan være du vil give dit besyv med, når han har trænet et par gange?

Og tak! smiley
Det er sgu svært at sige noget begavet om. Min erfaring siger mig, at de lave træninger er mere sigende om potentialet end de høje. Så jeg tror at det er en enlig svale - men igen, det er slet ikke sikkert smiley

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 22. august 2023, 14:03
Kollywood sagde:
Kragelundfc sagde:
Ja nemlig. Jeg selv er også i vildrede. Jeg var endda tæt på at fyre ham, da jeg så første træning. Bliver spændende at se, hvad det bliver til.

Kan det være en enlig svale, hvad angår den høje træning, eller tænker du, at han kommer til at ramme et ok snit?

Kan være du vil give dit besyv med, når han har trænet et par gange?

Og tak! smiley
Tusinde tak for dit svar! Det bliver spændende at se, om han har noget i sig smiley

Det er sgu svært at sige noget begavet om. Min erfaring siger mig, at de lave træninger er mere sigende om potentialet end de høje. Så jeg tror at det er en enlig svale - men igen, det er slet ikke sikkert smiley
Besvar