[Lukket] brug anden tråd

Skrevet i Banner/logoer

Talentcenter Syd (Jogge) 29. august 2023, 17:15
Lalleglade Pingviner sagde:
Talentcenter Syd sagde:
Kære Lalleglade Pingviner.

Jeg har en bøn til dig.

Min far som også har en klub her på vman, har gået og spurgt mig om jeg ikke please kan lave ham et logo og banner til ham. Men som jeg har fortalt op til flere gange, så er jeg den dårligste til Photoshop, så det kan jeg ikke. Derfor tænkte jeg om du kunne hjælpe os, så vi ikke skal blive ved med at høre på at han vil have et sæt, det ville vi sætte kæmpe stor pris på ;p

Hans klub hedder “Jackies Stjerner”. Jackie er ham og min mors hund, så hvis du kunne på en eller måde flette ham ind i det, så ville det være kanon. Der er fuldstændig frie tøjler, alt er en kæmpe hjælp. Jeg kan garantere det giver ham en tårer på kinderne bare det at Jackie er med i.

Billedet af Jackie:

IMG_0301
Det skal jeg nok hjælpe med. Vil du give mig samme skriv herinde, så jeg holder styr på mine projekter smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1241154-grafiske-onsker-her-kan-der-onskes-logo-banner
Det er jeg så taknemmelig for, tusinde tak! Det kan du tro smiley

FC Seatown (Søby) 29. august 2023, 21:52
Du må hjertens gerne lave et logo og banner til mig, hvis du skulle have tid og lyst :-)

GutyGang (Manager of GutyGang) 30. august 2023, 16:11
Hvis du kunne lave et bling-logo med en fyr der kaster med penge vil det være 10/10. Evt. noget med Todd Boehly
Besvar