Hvor stor aldersforskel er ok?

Skrevet i Off-topic

Lex Superior (Mathias) 9. september 2023, 12:48
Det er der nok mange meninger om...

Hvis i er samme sted i livet, og har en positiv effekt på hinanden - så er det jo en god ting!

På den anden side - hvis min 19-årige lillesøster datede en 24-årig, ville jeg nok tænke at han udnyttede hende, eller at der var noget galt med ham siden han ikke kan finde en på hans egen alder. Jeg kender dig ikke personligt, jeg prøver ikke at insinuere at der er noget galt med dig, det er blot et eksempel på én (måske snæver) måde at anskue dilemmaet på.

Uanset hvad, så håber jeg at i er glade, behandler hinanden pænt og er sammen fordi det er det i allermest har lyst til. Hvis i opfylder de kriterier - så er det uden betydning hvad en flok v-managers eller overbeskyttende storebrødre synes.

FC Barceloly (Xavi) 9. september 2023, 14:03
Jo tættere på 0….

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 11. september 2023, 18:21
Alder er bare et tal smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 11. september 2023, 20:09
Det er helt perfekt. Kammeraterne bliver misundelig om 5-10 år, når de render rundt med nogle jævnaldrende krager.

Klopps Kids (NN) 23. september 2023, 21:58
Update: Vi er i et forhold nu, og det går egentlig rigtig godt, men må sgu indrømme, at det til tider stadig kan irritere min hjerne, når jeg tænker på aldersforskellen - også selvom Ulm Warhawks har en rigtig god pointe smiley

Det er dog ikke noget, som jeg har snakket med hende om før. Hun virker generelt til at være helt cool omkring det, og hun har ikke rigtigt nævnt aldersforskellen som noget negativt.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 23. september 2023, 23:37
Tillykke med det! Så mangler du bare den ultimative test... Skru dit vman forbrug op med 25-50%. Brokker hun sig, så er det ud af vagten. Er hun nysgerrig og opretter selv en klub, så skal du forbi guldsmeden, så du kan få papir på hende smiley

Klopps Kids (NN) 16. oktober 2023, 20:52
Update - ligeså hurtigt hun kom, ligeså hurtigt var hun væk igen smiley
Det blev simpelthen for barnligt til tider i forhold til, hvad jeg selv er vant til, men det har nok at gøre med, at hun ''kun'' er 19.

Så mit råd til jer er, at I ikke skal date nogen 18-20 årige, medmindre de er mere modne end deres jævnaldrende. Ellers bliver det som at have et teenagebarn smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 18. oktober 2023, 14:19
Min kammerats forældre er der 21 års forskel på.
Nu er min kammerat selv fyldt 21, og har i den forbindelse udtalt “nu skal jeg til at kigge i barnevogne”
Så gammelgrisreglen er en god regel
Besvar