Midtbane.

Skrevet i Generelt

Perception (Patrick) 5. november 2023, 18:41
Hvordan special træner i jeres midtbaner? smiley

Driver United (Kasper) 5. november 2023, 18:51
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1144997-traeningsprogram

Bruger som udgangspunkt det her. Dog ikke altid jeg lige får skiftet øvelser..

Forza Anarchy (Don Corleone) 5. november 2023, 18:56
Bruger som udgangspunkt det samme som Driver henviser til, men det afhænger også meget af hvilken type af midtbanespiller det drejer sig om. En DM og CM/AM bliver trænet anderledes.
En DM vil i perioder træne sammen med mine forsvarsspillere.

Klopps Kids (Værste træningskrise nogensinde) 5. november 2023, 19:24
Altså lige pt. spiller jeg med 2 MD'ere. Den ene er trænet defensivt op og har høj tackling, men lav vurdering i forhold til antal stats.
Den anden er trænet offensivt op med lav tackling, men ret høj vurdering i forhold til antal stats. Den defensive af dem har 81 vurdering, men 33 stats mere end den anden MD med 86 vurdering, men er alligevel så meget lavere i vurderingstallet.

Normalt foretrækker jeg nok at holde mig til den lidt højere vurdering, for jeg synes, at det er så irriterende, at en MD med en masse stats og gode defensive egenskaber skal have så lav vurdering. Den del bør VMAN ændre på, så en MD bliver bedømt anderledes på vurderingstallet i forhold til eksempelvis en MO.

Det giver virkelig ikke mening, sådan som midtbanespillere vurderes på samme måde, selvom en MD jo helst skal kunne nogle andre ting end en MO.

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 6. november 2023, 17:26
Er helt enig Mondas. Midtbane tallet er forældet og trænger til en anden måde at sætte op på, en DM burde jo næsten trænes som en forsvarspiller. Kan ikke se hvad de skal bruge afslutning til f.eks de kommer aldrig derop og skyder på mål

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 6. november 2023, 17:29
Dog vil jeg speciel træne mine OM med bedre afslutning, dribling og aflevering og DM med tackling og aflevering

Hvor MC bliver fordelt på alle 4 Afs,Drib,Tac,Afl
Besvar