Hyggeligt med julekalender

Skrevet i Generelt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 3. december 2023, 00:53
FC Mondas sagde:
Nu har vi så fået ''helbred en spiller gratis'', men hvis man ikke har en skadet spiller i det næste stykke tid, udløber kuponen så bare? Hvis nu man først får en skade igen om en måned eller senere?
Den gælder kun så længe julekalenderen er tilgængelig

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 3. december 2023, 09:56
FC Mondas sagde:
Nu har vi så fået ''helbred en spiller gratis'', men hvis man ikke har en skadet spiller i det næste stykke tid, udløber kuponen så bare? Hvis nu man først får en skade igen om en måned eller senere?
Som en skrev tidligere.. Skal gaven indløses senest 7 januar (ihvertfald var det sådan sidste år)
Får du ikke en skade inden tror jeg bare du skal glæde dig over det smiley og ja så udløber den formentlig.

Klopps Kids (NN) 3. december 2023, 14:29
Ja, jeg fik så sjovt nok en skade på 3 dage i dag, selvom jeg ikke har haft nogen i flere uger, så kuponen kom alligevel hurtigt i brug. Mon det er VMAN, der har sørget for, at alle får en skade, så man netop kan bruge kuponen smiley

Bones of Thor (Thorbone) 6. december 2023, 10:17
Jeg har ikke fået en skade :-)

Men ja, det er lidt hyggeligt med julekalenderen.

Forza Anarchy (Don Corleone) 6. december 2023, 16:47
Jeg har endnu ikke fået nogen skade, men fik lige en udvisning, hvor jeg heldigvis kunne annulere karantænen.

Jeg er kæmpe fan af julekalenderen :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. december 2023, 19:18
Ingen karantæner eller skader her.. Så gaverne er stadig i sækken..
Morgenkaffen er stadig lidt mere hyggelig her i December.. smiley

Loyals (VMEnhancer) 6. december 2023, 21:43
Fedt med snydekoder. Lidt mindre fedt at alle får dem.

Godt I ikke kender alle mine andre snydekoder smiley

Orient BK (Pede) 10. december 2023, 20:03
jeg kan ikke bruge Chris Mads talentspejder han gider ikke sendes ud og siden opdatere bare og der sker ikke noget

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 10. december 2023, 20:12
Orient BK sagde:
jeg kan ikke bruge Chris Mads talentspejder han gider ikke sendes ud og siden opdatere bare og der sker ikke noget
Nej der er en fejl lige nu. Der er givet besked videre.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 10. december 2023, 20:16
Orient BK sagde:
jeg kan ikke bruge Chris Mads talentspejder han gider ikke sendes ud og siden opdatere bare og der sker ikke noget
... hvis vi alle har fået ham, så kan jeg sgu godt forstå, at han er gået i strejke.
Besvar