For tidlig specialtræning

Skrevet i Generelt

AC Ubby (Don Ø) 11. december 2023, 16:48
Hold op hvor er der mange spillere der bliver specialtrænet nærmest allerede fra de er 15.. sys godt nok ikke transfermarked er særligt interesant

Folk specialtræner alt for tidligt og alt for meget, det kan godt være deres værdi er højt men det da helt forfærdeligt at kigge på. Ved folk overhovedet at der er en 15% regel i stats

At smide dem op på listen til 8 millioner når de kun er trænet i det de egenskaber de skal bruge frustrere mig sgu lidt de ikke 4 værd

Benløse Forever (The Disco guy) 11. december 2023, 18:07
Mange små nye klubber og små klubber, kan nemt tjene 1mio til 2 mio pr spiller, ved specielle træning så det forstår jeg godt, credits er vigtigere end en god spiller i længden for nogle klubber

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 18:11
Benløse Forever sagde:
Mange små nye klubber og små klubber, kan nemt tjene 1mio til 2 mio pr spiller, ved specielle træning så det forstår jeg godt, credits er vigtigere end en god spiller i længden for nogle klubber
Men kan de også tjene det ved specialtrænet 15-17 årige?
Jeg har selv tjent en del på specialtrænet 22-24 årige, men har haft svært ved at se et marked for specialtrænet 15-17 årige?

Benløse Forever (The Disco guy) 11. december 2023, 18:14
Du kan se dem jeg har købt billigt og sælger ,og mange 15 årige stiger vildt i værdi det første år ved speciel træning

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 18:24
Benløse Forever sagde:
Du kan se dem jeg har købt billigt og sælger ,og mange 15 årige stiger vildt i værdi det første år ved speciel træning
Ja jeg er godt klar over at 15-16 årige stige helt vildt, hvis de specialtrænes, men jeg har bare svært ved at forestille mig, at sådanne spillere kan være interessante for nogen klubber og derfor vil købe dem.
Men hvis du har succes med det, må der jo være et marked for det.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 11. december 2023, 18:28
Benløse Forever sagde:
Du kan se dem jeg har købt billigt og sælger ,og mange 15 årige stiger vildt i værdi det første år ved speciel træning
Du tjener vel ikke mere på spillerne, end hvad man kan forvente at tjene på en måned ved at træne den slags spillere på VK? De får høj værdi, men i den alder vægter træningen højt, når folk skal købe, og træningen vil se skidt ud pga specialtræning.

Benløse Forever (The Disco guy) 11. december 2023, 18:31
Ulm Warhawks sagde:
Benløse Forever sagde:
Du kan se dem jeg har købt billigt og sælger ,og mange 15 årige stiger vildt i værdi det første år ved speciel træning
Du tjener vel ikke mere på spillerne, end hvad man kan forvente at tjene på en måned ved at træne den slags spillere på VK? De får høj værdi, men i den alder vægter træningen højt, når folk skal købe, og træningen vil se skidt ud pga specialtræning.
Jeg transferlister dem og de bliver købt, selvom de er specieltrænet, det er ikke alle der bliver købt ,når de er 15 år, men dem der bliver tjener jeg ca 1 mio på ,og 2-3 mio på 16-17 årige det er ok for mig

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 18:39
Benløse Forever sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Benløse Forever sagde:
Du kan se dem jeg har købt billigt og sælger ,og mange 15 årige stiger vildt i værdi det første år ved speciel træning
Du tjener vel ikke mere på spillerne, end hvad man kan forvente at tjene på en måned ved at træne den slags spillere på VK? De får høj værdi, men i den alder vægter træningen højt, når folk skal købe, og træningen vil se skidt ud pga specialtræning.
Jeg transferlister dem og de bliver købt, selvom de er specieltrænet, det er ikke alle der bliver købt ,når de er 15 år, men dem der bliver tjener jeg ca 1 mio på ,og 2-3 mio på 16-17 årige det er ok for mig
Men det kræver vel at talenterne har et vis potentiale eller kan du også lykkedes med ok/fornuftigt potentiale?

Benløse Forever (The Disco guy) 11. december 2023, 18:47
Køber bare spillere der har værdi mellem 100.000 og 250.000 så billigt som muligt, men man kan sikkert også træne dem mere op til 18-19 år, men har ikke tålmodighed og så skal de sikkert havde bedre pontialle

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 19:01
Benløse Forever sagde:
Køber bare spillere der har værdi mellem 100.000 og 250.000 så billigt som muligt, men man kan sikkert også træne dem mere op til 18-19 år, men har ikke tålmodighed og så skal de sikkert havde bedre pontialle
Cool. Det lyder til at være en fin forretning
Besvar