Træning på "ekstrem"?

Skrevet i Generelt

Komsådehvide (Manager i Komsådehvide) 3. januar 2024, 17:37
Er der en pointe i at træne ungdomsspillere på "ekstrem"? Det kunne feks. være ham her.

https://www.virtualmanager.com/players/16288799-justyn-dyk

Forza Anarchy (Don Corleone) 3. januar 2024, 18:19
Nej.

Det er vigtigt at spillerne har 100% i energi hvis du vil have mest ud af deres træning.

Hvis du træner ham på ekstrem, vil han miste så meget energi ar hans træning dagen efter bliver ødelagt.

Den eneste dag det kan svare sig at træne på ekstrem er søndag inden sæsonopdatering. Dette fordi alle spillere får 50% energi i forbindelse med opdateringen og derfor vil de have fuld energi til mandagens træning

Komsådehvide (Manager i Komsådehvide) 3. januar 2024, 18:20
Ok, mange tak for svar!

FirkløverFC (Frederik) 3. januar 2024, 18:28
Det kan godt betale sig.
Men jeg vil nok anbefale at vente til man kan booste i energi, når man får opgraderet sin lægestab. - Så indtil der vil jeg anbefale hård. smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 3. januar 2024, 18:33
FirkløverFC sagde:
Det kan godt betale sig.
Men jeg vil nok anbefale at vente til man kan booste i energi, når man får opgraderet sin lægestab. - Så indtil der vil jeg anbefale hård. smiley
Men selv med energi boost kan du risikerer ikke at have fuld energi til næste dags træning

FirkløverFC (Frederik) 3. januar 2024, 19:44
Forza Anarchy sagde:
FirkløverFC sagde:
Det kan godt betale sig.
Men jeg vil nok anbefale at vente til man kan booste i energi, når man får opgraderet sin lægestab. - Så indtil der vil jeg anbefale hård. smiley
Men selv med energi boost kan du risikerer ikke at have fuld energi til næste dags træning
Det er stadig det værd. Vil jeg påstå.
Jeg træner bare hård dagen efter, og så ekstrem igen når de er på 99% eller 100%

FirkløverFC (Frederik) 3. januar 2024, 19:51
Igen med det forbehold at man skal kunne booste deres energi, og så får man selvfølgelig mest ud af det, med bedst muligt anlæg. smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 4. januar 2024, 12:37
Jeg træner aldrig ekstrem. I min verden er ekstrem for dem med de bedste spillere og største anlæg, hvor de vægter de ypperste spillere højere end økonomien. Jeg tror ikke på, at det i længden er rentabelt at træne ekstrem og booste spillernes energi.

FirkløverFC (Frederik) 4. januar 2024, 13:29
Også derfor jeg anbefaler senere med træningsanlæg.
Jeg er overbevist om det gør noget på den måde jeg spiller vman, men igen, alt efter hvordan man spiller vil det ikke give mening i nogen sammenhænge.

Så jeg tror både der er argumenter for og imod. smiley
Besvar