Placeret i bunden af 4. Div med 70 rated hold

Skrevet i Generelt

Pureteq gaming (Simon) 10. januar 2024, 23:09
Hej
Er der nogen der kan komme med nogen form for forklaring på hvorfor jeg bliver ved med at ligge i den dårlige halvdel af 4 div, når jeg stort set kun har 70 rated spillere. Et godt eksempel på hvorfor det ikke giver mening, er denne fyr https://www.virtualmanager.com/clubs/1351710, der tilsyneladende klare sig fint med 1 mil spillerværdi og 50 rated spillere. Nu har jeg efterhånden spillet vman længe og undre mig virkelig over den tendens. Er der noget vigtigt i forhold til opsætning af hold jeg lige pludselig ikke er klar over?😂

Bones of Thor (Thorbone) 10. januar 2024, 23:20
Energi håndtering er super vigtigt i dette spil.
Flere af dine spillere er langt under 90 i energi, og det betyder at de leverer under niveau i både træning og kamp.

Når du når til midnat, skal spillerne altid være på 90 eller derover, så de tanker op til 100 %, og dermed er klar til at levere 100 % næste dag.

Pureteq gaming (Simon) 10. januar 2024, 23:25
Det har de gjort meget længe, kun nu her er de lavere da jeg idag har øget tempoet i taktikken i håb om at hive nogle flere sejre hjem

Bones of Thor (Thorbone) 10. januar 2024, 23:26
Hvis du vil træne optimalt, skal du træne inden du spiller kampe.
Hvis du prioriterer kampe over trænings resultater, så venter du med at træne til kampene er spillet.

Pureteq gaming (Simon) 10. januar 2024, 23:28
Okay. Tak for for svar. Prøver at trække træningen de næste par dage for at se om det har en effekt 😄

Bones of Thor (Thorbone) 10. januar 2024, 23:31
Hvis det ikke er energien eller ekstremt uheld, som er problemet, så ville jeg kigge på dit to mands forsvar.
Der er enormt meget plads til modstanders centerangriber, som normalt er modstanders topscorer.

Pureteq gaming (Simon) 10. januar 2024, 23:33
Yes, er også i gang med at handle en Centerback hjem som vi skriver, men der eller hellere ikke mål i min 4 mands front 😂

Pureteq gaming (Simon) 10. januar 2024, 23:34
9 mål i 13 kampe 😂

Bones of Thor (Thorbone) 10. januar 2024, 23:35
Det er sandt.
Det ser vildt ud, at du ikke scorer flere mål, det har jeg ikke noget bud på

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 11. januar 2024, 09:37
Du har også for få midtbane spillere som giver en straf samtidig med 2 forsvars spillere og lav energi forstår jeg godt du ligger hvor du gør
Besvar