Nye spillere og træning

Skrevet i Generelt

TEAM Candid (Vinterferie) 20. januar 2024, 10:35
Har været med i dette spil fra næsten begyndelsen. Har holdt lidt pauser ind i mellem. Blev enig med mig selv, jeg ville holde lidt fast i VM efter en længere pause, og købte så billige spillere på Fri Transfer.

Selvom jeg har alt, hvad man kan købe her i VM, er jeg alligevel degraderet til at have Stort træningsanlæg, da jeg ikke denne gang er betalende bruger.

I de første par træninger havde jeg spillere, der trænede langt over 100, og jeg var tilfreds, MEN MEN MEN......blev det ved på denne måde? Nej nej, nej nej.....Hurtigt kom mine spillere ned til kun at træne max 90 en gang i mellem, og slet ikke i nærheden af 100, øv øv øv!

Det er så det, jeg synes er ved at være træls ved dette spil, der er ikke noget, der kan fastholde ens motivation selv som "besøgende" fra tid til anden. Det er sku svært at komme i gang igen for alvor.

Jeg synes flere ting er blevet demotiverende bl.a. ovenstående. Afviser man sponsor, skal der gå 24 timer inden, man får nye muligheder (vel sagtens for at man skal komme igen dagen efter, og for at fastholde nye brugere). Hvis man vil have en nogenlunde god sponsor, skal man partout have et ungdomshold for at øge indtægten. Det er der ikke alle der gider. Søger man personale er der igen i mine øjne sat begrænsninger. Spillet er gået hen og blevet til en mere afvikling end udvikling. Det ved jeg godt ikke alle er enige om. Som jeg husker det, er der faldet flere af de "gamle" brugere fra. Har man spurgt dem - Hvorfor?

Det var så lidt sure opstød på en kold og mørk januardag. Fortsat god fornøjelse med spillet.

Mvh.

Candidatus
Manager TEAM Candid
Besvar