Utrænede til folket

Skrevet i Generelt


Il Diavolo (Mathias) 15. januar 2024, 15:24
Hvordan fanden fik du alle 5? Sad og var klar..


White Wolves FC (Greger) 20. januar 2024, 18:13
Abonner

Benløse Forever (The Disco guy) 21. januar 2024, 18:20
Hvorfor er der denne tråd det er jo umuligt at finde nogen med sine talentspejdere, det er da en skod tråd men det er måske fordi ingen gider bruge penge på spejdere og tid på at sende dem ud og få alt foræret, forstår ikke vman tillader sådanne tråd

Thorshammer United (EPU) 22. januar 2024, 09:32
Benløse Forever sagde:
Hvorfor er der denne tråd det er jo umuligt at finde nogen med sine talentspejdere, det er da en skod tråd men det er måske fordi ingen gider bruge penge på spejdere og tid på at sende dem ud og få alt foræret, forstår ikke vman tillader sådanne tråd
Forbud mod at poste utrænere på VMANs forum vil ikke gøre noget forskel. Man kan jo f.eks. bruge Discord grupper, Facebook grupper, skolegården eller drengeværelset til at dele wildcards.

Der er to metoder til at gøre det nemmere at finde wildcards: flere glemmer at hente ungdomsspillere og udviklerne automatisk genererer flere ungdomsspillere over hele ugen smiley

Thorshammer United (EPU) 22. januar 2024, 09:38
Eller flere fyrer ungdomsspillere ved en fejl uden at træne dem.
https://www.virtualmanager.com/players/16324866-ellis-hako

Forza Anarchy (Don Corleone) 27. januar 2024, 21:18
Hej
På grund af pladsmangel i truppen har jeg 3 ungdomsspillere, som jeg ikke kan hente til klubben i denne uge.

Jeg vil derfor gerne donere mine 3 ungdomspillere til 3 forskellige udviklingsklubber med håb om, at de rammer et kommende supertalent.

Klubber med disse faciliteter vil IKKE blive betragtet som udviklingsklubber:
- Standard træningsanlæg eller bedre.
- 20.000 eller flere tilskuerpladser på ét af deres stadioner.
- Vman lab

Skriv en pb, og jeg vil sende dig en pb med link til spilleren.
Skriv hvis i har særlige ønsker til position og/eller nationalitet.

GPT Hotspur FC (Sir Rasmusson) 27. januar 2024, 21:20
God stil Forza! :-)

Spicy Fanta FC (Spicy) 27. januar 2024, 21:22
Galactic Templars SC sagde:
God stil Forza! :-)
+1
Besvar