"Nedetid mandag morgen, d. 13/11"

Skrevet i Generelt

Don Valentiore (Don V) 4. februar 2024, 22:47
Det virker uprofessionelt at lade en tre måneder gammel meddelelse fortsat pryde forsiden. Vman tilhører fortiden.

Global (Peter Hyballa) 5. februar 2024, 08:38
Du kan bare trykke den væk brormand

Ignotus (--) 5. februar 2024, 11:41
Don Valentiore sagde:
Det virker uprofessionelt at lade en tre måneder gammel meddelelse fortsat pryde forsiden. Vman tilhører fortiden.
Tryk på krydset..

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 5. februar 2024, 18:22
Ændre vel ikke på at nye spillere kommer ind og ser at der ikke er sket andet end at sitet har været kortvarigt nede d. 13/11. Skaber vel unødig forundring/bekymring over at der ikke udvikles selv for nye spillere man gerne vil fastholde

Don Valentiore (Don V) 6. februar 2024, 20:34
Jeg har for længst trykket på krydset, bromand. Dog loggede jeg ind for første gang i lang tid for to dage siden og blev mødt af den besked. Siden har formået at dykke ned i rekordbøgerne og nå et bundniveau, der sætter en ny standard for lavpunktet - Samtidigt er der typer som dig der forsvare det. Med hvilket formål skal det forsvares?

Don Valentiore (Don V) 6. februar 2024, 20:37
Også min tanke Leopard Golf!

Juventus FC (farvel og tobak) 6. februar 2024, 23:50
Bloggen er det bedste! Den viser hvor meget udviklerne elsker at kommunikere til pøblen.

Så længe vi bare forlænger vores licens og køber klip, så er alt godt i årsregnskabet.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 7. februar 2024, 00:12
Don Valentiore sagde:
Med hvilket formål skal det forsvares?
Med hvilket formål skal det angribes?

Don Valentiore (Don V) 7. februar 2024, 11:32
Famosos

For at gøre opmærksomt på at den bør fjernes, da det er en overflødig meddelelse i dag. Hvis Ekstra Bladet havde en tre måneder gammel artikel på forsiden, ville det sandsynligvis også forvirre læserne. Nye brugere og tidligere brugere som vender tilbage efter pause, kunne måske tænke, "Er det virkelig her, Vman er landet?" ved synet af det. (Altså en negativ holdning til spillet allerede ved førstehåndsindtrykket)

Forklar mig lige, hvorfor vman-brugere med træningsanlæg på verdensklasse-niveau altid synes at forsvare de mest indlysende problemer? Er I blevet så længe, at I er blevet indoktrineret i tanken om, at ingenting sker, og nu prøver I bare at kaste en positiv aura over det hele?


FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 7. februar 2024, 13:29
Vi kan ikke blot fjerne blogindlæg - man kan fjerne den fra sit eget view, så du ikke ser det.
Jeg tager jeres feedback med videre til udviklerne.
Besvar