"Nedetid mandag morgen, d. 13/11"

Skrevet i Generelt

Klopps Kids (NN) 7. februar 2024, 16:54
Ironisk med ligegyldig kritik primært fra klubber, der ikke spiller spillet længere.

Ignotus (--) 7. februar 2024, 16:59
Don Valentiore sagde:
Forklar mig lige, hvorfor vman-brugere med træningsanlæg på verdensklasse-niveau altid synes at forsvare de mest indlysende problemer? Er I blevet så længe, at I er blevet indoktrineret i tanken om, at ingenting sker, og nu prøver I bare at kaste en positiv aura over det hele?
Os brugere med træningsanlæg på verdensklasseniveau har været her så længe, at vi er vant til at der intet sker ved at brokke eller at pointere tingene. Vi er mange der har råbt op og kæmpet en kamp de sidste 10 års tid, men vi læner os måske bare mere tilbage nu og spiller ud for de forudsætninger og rammer der er sat af ejeren af spillet smiley

SuDoku AFC (Crew Member of the year) Crew 8. februar 2024, 00:55
Team Aries sagde:
Os brugere med træningsanlæg på verdensklasseniveau har været her så længe, at vi er vant til at der intet sker ved at brokke eller at pointere tingene. Vi er mange der har råbt op og kæmpet en kamp de sidste 10 års tid, men vi læner os måske bare mere tilbage nu og spiller ud for de forudsætninger og rammer der er sat af ejeren af spillet smiley
+1

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 8. februar 2024, 11:46
FC Mondas sagde:
Ironisk med ligegyldig kritik primært fra klubber, der ikke spiller spillet længere.
Ikke en kritik men snarer et råd eller et vink med en vognstang. Klubber der ikke er aktive spillemæssigt men kommer herind fra tid til anden er vel et fint bevis på at der ligger et ikke udnyttet potentiale at spillere. Vel egentlig mere et bevis på folks "kærlighed" til spillet - men klart at alt kan ses negativt.

Fedt at det bliver taget videre til udviklerne

The New Champion (Daniel) 8. februar 2024, 13:45
Nu bliver der snakket meget om udvikling, altså jeg vil give ret i det generelt ikke går hurtigt med udvikling af spillet. MEN vil da stadig sige at spillet er blevet bedre og bedre løbende i de mange år jeg har været med.

Dog betyder det ikke at der stadig ikke kan forbedres, for som så mange andre kan jeg finde mange punkter hvor på man kan gøre spillet bedre. Men som jeg ser det så det stadig det bedste manager spil online. Jeg har prøvet lidt forskelligt, men synes nu stadig Virtuel Manager er bedre end konkurrenterne.

At klubber som slet ikke spiller mere kommer ind blot for at brokke sig på forum kan man tænke om som man har lyst smiley
Besvar