Hvad giver mening? - Udvikling af klub.

Skrevet i Generelt

FSF (Apeshit) 8. februar 2024, 20:24
Hey!

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det giver mening at sælge trup for at kunne opgradere træningsfaciliteter? Altså, om det kan være en strategi, at få opgraderet ved at spille klubben "op" til et tidspunkt hvor, at spillerne kan betale næste opgradering.
Jeg ved ikke om det overhovedet giver mening når man kun opgraderer til turkis, jeg tænker ikke træningsperformance bliver helt vildt anderledes.


Jeg er lidt fanget i 2 - 3 divisions helvedet, og udviklingen er stagneret. Jeg syntes ikke at mine 'frie midler' bliver nævneværdigt større, pengene går hurtigt til vedligeholdelse...

Hvor skal jeg tage den herfra?

Tak på forhånd

Forza Anarchy (Don Corleone) 8. februar 2024, 21:11
Sørg for hele tiden at have alle dine spillere transferlistet så du kan tjene nogle penge.

Køb billigt på auktionen og sælg lidt dyrere på transferlsten.

Bones of Thor (Thorbone) 9. februar 2024, 09:11
Enig, handel er vejen frem, jo mere handel des bedre, det er her dine bedste muligheder for indtjening ligger.

De klubber som avancerer hurtigt, har alle brugt rigtig meget tid på handler, samtidig med at de har været dygtige til det.

Du skal op i de øverste divisioner før entréindtægter og præmiepenge giver solide indtægtere.

Det er vigtigere at have midler til køb salg end at få lilla træningsanlæg, så det vil jeg foreslå at du venter med at købe, til du har råd til begge dele.

Et godt råd i din nuværende situation, er at skifte land ofte. Du får en bonus hver gang du spiller i en division for første gang. Hvis ud er heldig, får du en plads i den øverste division ved et lykketræf, og så får du 700.000 C i bonus og mulighed for at sætte entréindtægterne i vejret og spille for fyldte tribuner. Når du så rykker ned, er der 300.000 i bonus for at spille i 2. division samt endnu en sæson med fine entréindtægter.

Men mindre kan også gøre det, skrab alle disse bonusser sammen nu, mens pengene er meget værd, og få sat skub i klubbens udvikling. Når du engang bliver topklub, tæller bonusser ikke nær så meget som nu.

Lewis Hamilton (WP) 9. februar 2024, 14:39
Du skal starte med at sætte din billetpris op eller udvide dit stadion.

Uden at vide hvor mange C du har, så synes jeg du skal skille dig af med dine værdiløse spillere, og få fyldt pladserne med spillere, der faktisk kan genere salg og værdi.

Brug i hvert fald en halv times tid søndag og mandag til at tjekke markedet. Der sælges mange spillere de dage, og derfor er der også flere billige handler at hente.

Forsøg at prissætte dine spillere, så de faktisk bliver solgt - hvis din spiller ikke er det bedste valg til prisen, så bliver han nok ikke solgt.
Det er en god ide at tjekke transferlisten når du sætter prisen, og så justere som tiden går.

Jeg ville begrænse værdien på dine unge spillere, der skal udvikles - statsmæssigt er det noget skidt, da din spiller med tiden udvikler sig langsommere end en dårligere spiller på bedre faciliteter.

Hvis muligt skal du prioritere spillere med mange stats over tilsvarende vurdering - det vil gøre alderen tager lidt længere før den indhenter ham.

Så, for at gøre det kort - et stærkt førstehold, sørg for at dit stadion ikke bliver udsolgt og få en volumen på handlerne.
Besvar