Kan ikke rykke min “ungdomsspiller” til seniorhold

Skrevet i Generelt

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 11. februar 2024, 10:34
I takt med at jeg ikke har forlænget min licens, så har jeg nu en spiller på mit ungdomshold som jeg ikke kan træne, da jeg ikke har mulighed for at rykke ham op på senior holdet. Hvad fanden gør jeg så? Jeg har da ret til at træne ham som senior smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. februar 2024, 10:44
Det kræver licens at have mulighed for at administrere et ungdomshold.

Det undrer mig at det kan overraske at "uden licens, ingen adgang til ungdomsholdet."

Du har jo ikke ret til at træne en spiller på ungdomsholdet som senior når du ikke har adgang til ungdomsholdet.

Du skulle have rykket ham på seniorholdet inden du mistede retten til dit ungdomshold

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 11. februar 2024, 11:37
Men det er da hjernedødt at man ikke kan rykke ham væk / han ikke automatisk bliver rykket. Så skal man bare straffes yderligere. Det kan enhver da se kkke giver mening.

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 11. februar 2024, 11:44
Også bare rent økonomisk. Jeg får ikke mere lyst til at købe licens igen, tvært imod efterlader det mig bare med en sur smag i munden. Det ikke smart business-wise smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. februar 2024, 11:48
Hvis de automatisk skulle blive rykket på seniorholdet, vil det jo give problemer hvis der ikke er plads i seniortruppen. Det må jo være op til den enkelte manager at sikre sig hvilke konsekvenser de beslutninger man træffer har. Personligt havde det overrasket mig meget, hvis man uden licens kunne flytte spillere fra ungdomsholdet til seniortruppen.

Hvad skulle løsningen være hvis du have 22 spillere i seniortruppen og 20 spillere på ungdomsholdet og du pludselig ikke vil have licens længere. Du kan jo ikke have en seniortrup med 42 spillere?

Driver United (Kasper) 11. februar 2024, 13:58
Forza Anarchy sagde:
Hvis de automatisk skulle blive rykket på seniorholdet, vil det jo give problemer hvis der ikke er plads i seniortruppen. Det må jo være op til den enkelte manager at sikre sig hvilke konsekvenser de beslutninger man træffer har. Personligt havde det overrasket mig meget, hvis man uden licens kunne flytte spillere fra ungdomsholdet til seniortruppen.

Hvad skulle løsningen være hvis du have 22 spillere i seniortruppen og 20 spillere på ungdomsholdet og du pludselig ikke vil have licens længere. Du kan jo ikke have en seniortrup med 42 spillere?
Løsningen er vel den samme, som hvis spillerne automatisk ryger op når de fylder 24. At man ikke kan forlænge kontrakter til der er plads. Det burde vel være ret simpelt. Jeg synes heller ikke det giver mening at spillere man i forvejen har låses på et ungdomshold man ikke længere kan gøre noget ved...

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 13:58
Forza Anarchy sagde:
Hvis de automatisk skulle blive rykket på seniorholdet, vil det jo give problemer hvis der ikke er plads i seniortruppen. Det må jo være op til den enkelte manager at sikre sig hvilke konsekvenser de beslutninger man træffer har. Personligt havde det overrasket mig meget, hvis man uden licens kunne flytte spillere fra ungdomsholdet til seniortruppen.

Hvad skulle løsningen være hvis du have 22 spillere i seniortruppen og 20 spillere på ungdomsholdet og du pludselig ikke vil have licens længere. Du kan jo ikke have en seniortrup med 42 spillere?
Nej, det giver ikke problemer, for det virker allerede nu.
Du kan bare ikke forlænge kontrakter.

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 13:59
Mr Popgun FC sagde:
Men det er da hjernedødt at man ikke kan rykke ham væk / han ikke automatisk bliver rykket. Så skal man bare straffes yderligere. Det kan enhver da se kkke giver mening.
Enig. Burde rykkes automatisk op.

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. februar 2024, 14:58
Driver United sagde:
Forza Anarchy sagde:
Hvis de automatisk skulle blive rykket på seniorholdet, vil det jo give problemer hvis der ikke er plads i seniortruppen. Det må jo være op til den enkelte manager at sikre sig hvilke konsekvenser de beslutninger man træffer har. Personligt havde det overrasket mig meget, hvis man uden licens kunne flytte spillere fra ungdomsholdet til seniortruppen.

Hvad skulle løsningen være hvis du have 22 spillere i seniortruppen og 20 spillere på ungdomsholdet og du pludselig ikke vil have licens længere. Du kan jo ikke have en seniortrup med 42 spillere?
Løsningen er vel den samme, som hvis spillerne automatisk ryger op når de fylder 24. At man ikke kan forlænge kontrakter til der er plads. Det burde vel være ret simpelt. Jeg synes heller ikke det giver mening at spillere man i forvejen har låses på et ungdomshold man ikke længere kan gøre noget ved...
Men sådan en situation er jo tiltænkte et meget lille antal spillere i en særlig situation og ikke tiltænkt et helt ungdomshold.

Det fremgår ret tydeligt at det kræver licens at administrere et ungdomshold. Ergo bør man jo sørge for at tømme og afvikle sit ungdomshold inden man dropper licensen.

Du kan jo heller ikke bruge træningsanlæg selvom du dropper din licens eller bruge alle 20.000 siddepladser eller benytte trænere. Alt sammen noget som man har brugt credits på. Det er jo på samme måde som en spiller i en trup man ikke længere har rettigheder over.

Licens giver nogle fordele og ønsker man at benytte sig af dem må man jo betale licens. Vælger man at droppe licensen, jamen så har det bare nogle spilmæssige konsekvenser.

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 15:35
Tænker der må kunne findes en løsning på dette, det er da for dumt spillere bare bliver låst.

Om det så er automatisk auktion efter 72 timer uden licens, (det kan jo være nogle forlænger manuelt.) eller automatisk rykkes til senior.
Besvar