Kan ikke rykke min “ungdomsspiller” til seniorhold

Skrevet i Generelt

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 15:43
Og så synes jeg måske lige det skal tilføjes i Manualen, at sørg for at sælge dine ungdomsspillere, eller rykke dem på senior hvis du opsiger licens, da ungdomsholdet låses.

Blot min tanke. - Kan også være alle andre end Popgun og jeg, var klar over det.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 11. februar 2024, 16:07
Hvornår ville en eventuel flytning af spillere ske?
Hvad ville der ske hvis det var en fejl? Eller man ønskede at opsige i en periode?

Jeg mener ikke vi skal tilføje ting til manualen angående, "hvis du ønsker at opsige ..." scenarier smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. februar 2024, 16:11
FC Apollyon sagde:
Hvornår ville en eventuel flytning af spillere ske?
Hvad ville der ske hvis det var en fejl? Eller man ønskede at opsige i en periode?

Jeg mener ikke vi skal tilføje ting til manualen angående, "hvis du ønsker at opsige ..." scenarier smiley
Spiller ens ungdomshold videre i deres liga hvis licensen ophæves?

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 16:34
FC Apollyon sagde:
Hvornår ville en eventuel flytning af spillere ske?
Hvad ville der ske hvis det var en fejl? Eller man ønskede at opsige i en periode?

Jeg mener ikke vi skal tilføje ting til manualen angående, "hvis du ønsker at opsige ..." scenarier smiley
På side 1 skrev jeg 72 timer som eksempel til auktion.
Det kan vel være det samme. - tænker hvis man har glemt at forlænge sin licens, så opdager man det indenfor 72 timer, hvis man har en intention om at forlænge.

Pointen med manualen kan jeg godt se, men det er vel en fin information stadig? - måske ikke i manualen, men så som “advarselsboks” når du trykker “opsig” ligesom du skal trykke ok efter du har trykket “træn nu”

FirkløverFC (Frederik) 11. februar 2024, 16:51
Eller lettere, gør det muligt at rykke dem op, men ikke ned smiley

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 11. februar 2024, 16:56
FirkløverFC sagde:
Eller lettere, gør det muligt at rykke dem op, men ikke ned smiley
Det er bare det her der skal ske. Det er den simple og bedste løsning. smiley
Ellers kan det være der sker noget automatisk nu når sæsonen er slut. Det kan jo fakisk være det sker senere idag
Besvar