Træning

Skrevet i Generelt

Dicks Drenge (Henrik Dick) 12. februar 2024, 08:54
Sikkert et tilbagevende spørgsmål.
Men.. mine spillere træner simpelthen for dårligt.
Også dårligere end i klubberne før mig og påvist i talentspejder.
Har ok trænere og træner når de er så friske som muligt.
Træner på hård.

Hvad pokker gør jeg galt?

FC Blue Knights (Marcus) 12. februar 2024, 09:25
Dine trænere er ikke gode nok.

Jeg vil som minimum mene du skal have 19 i ungdom og 19 i markspiller. Gerne 20 i en af dem.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. februar 2024, 09:43
Dicks Drenge sagde:
Sikkert et tilbagevende spørgsmål.
Men.. mine spillere træner simpelthen for dårligt.
Også dårligere end i klubberne før mig og påvist i talentspejder.
Har ok trænere og træner når de er så friske som muligt.
Træner på hård.

Hvad pokker gør jeg galt?
Jeg er enig med Blue Knights.. Dine trænere er faktik ikke gode nok..

Forza Anarchy (Don Corleone) 12. februar 2024, 16:48
Træner du ungdomsspillere med en træner der har 20 i både markspiller og ungdomsspiller giver det et boost i træningen på 9,11%

Spiller på 15 år, træner med 20 i ungdomspiller, 20 i markspiller giver en bonus på 9,11%
Spiller på 15 år, træner med 19 i ungdomspiller, 20 i markspiller giver en bonus på 8,66%
Spiller på 15 år, træner med 20 i ungdomspiller, 19 i markspiller giver en bonus på 8,58%
Spiller på 15 år, træner med 19 i ungdomspiller, 19 i markspiller giver en bonus på 8,14%

Sådan fortsætter den med at forringe træningen med ca. 0,5 procent for hver forringelse i en af de to vigtige stats

Edit: Din bedste ungdomstræner har henholdsvis 16 i ungdomsspiller og 12 i markspiller, hvilket betyder, at dine ungdomsspillere kun opnår en træningsbonus på ca. 3,07% frem for 9,11%, hvis de blev trænet af en toptræner.

Trothe FC (MT) 19. februar 2024, 19:27
Et spørgsmål fra min side.

Påvirker det træningen negativt at træne den samme ting over en lang periode? Eksempelvis kun at træne offensive spillere i "Offensiv træning" i 14 dage, kontra skifte mellem denne og "Dødboldsituationer" hver 3. dag.


AaIborg BK (KJ) 19. februar 2024, 22:26
Trothe FC sagde:
Et spørgsmål fra min side.

Påvirker det træningen negativt at træne den samme ting over en lang periode? Eksempelvis kun at træne offensive spillere i "Offensiv træning" i 14 dage, kontra skifte mellem denne og "Dødboldsituationer" hver 3. dag.
Det er en fordel at skifte før de afviger for meget fra gennemsnitsdtats, jf 15% reglen.

Trothe FC (MT) 20. februar 2024, 09:18
Kan du forklare mig 15% reglen?

AaIborg BK (KJ) 20. februar 2024, 13:01
Trothe FC sagde:
Kan du forklare mig 15% reglen?
Hvis en spiller specialtrænes i stats, som afviger mere end 15% fra spillerens gennemsnitsstats (gennemsnittet af alle stats), da straffes hans træning.

https://vmanstats.com/da/manual/traening/15-reglen/

Trothe FC (MT) 20. februar 2024, 13:57
Tak!
Besvar