Målsætning for oprykning på trods af ligaskift

Skrevet i Generelt

FSF (Apeshit) 24. februar 2024, 19:38
Hej


Jeg shopper lidt rundt i ligaer for tiden.

Får jeg målsætningen for oprykning hvis jeg skifter Liga til fx Spanien? Eller skal jeg rent faktisk komme med i kampprogrammet før den registrerer mig?


Tak på forhånd

AaIborg BK (KJ) 24. februar 2024, 22:13
Du får målsætningen med det samme.

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 16:50
hvordan virker det, jeg rykker måske op , men er i den engelske liga, vil gerne over i en nemmere en, er det så bedre at vente, til ex næste uge hvor jeg nok ikke rykker op?

det skal siges jeg er lige restartet igen, efter års pause.

eller får jeg mere udad at skifte i morgen inden reset.? eller bare blive i den 4 Div England et par runder og farme vira points.

plus extra spørgsmål, hvordan er det nu det virker med vira points- supporters , og hvor mange tilskuere kommer til kampene.

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. marts 2024, 17:06
Du får bonus så snart de bliver placeret i en division du ikke har spillet i endnu.
Spil i 1. division = 750.000 C
Spil i 2. division = 300.000 C.
Spil i 3. division. = 120.000 C.
Spil i 4. division. = 65.000 C.
Spil i 5. division. = 40.000 C.
Spil i 6. division. = 28.000 C.
Spil i 7. division. = 20.000 C.

Denne bonus kan kun opnåes en gang i hvert land og det er samme beløb hvad enten det er senior- eller ungdomsholdet som opnår den.

Det er derfor som ny klub en god ide at skifte liga når du kan se at oprykning ikke kan lade sig gøre og derved scorer bonuscredits ved at spille i en ny division den kommende uge.

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 17:24
ja ok, det var det jeg tænkte takker.

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. marts 2024, 18:25
Du kan i dette link se alle de muligheder der er for at score mere elle mindre hurtige bonuscredits:

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1167287-hvad-giver-de-forskellige-malsaetninger-i-belonning

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 19:32
takker, er det stadigt en god ide at blive lidt på Græs og fiske efter nogle spillere, til at sælge fra fri og chancer på billigere talenter.? eller er det ligemeget,

sys jeg kan huske det var nemmer at sælge med få træninger på græs.

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. marts 2024, 19:36
Det virker til at unge på græs oftere bliver solgt til overpris end på andre træningsanlæg.

Personligt har jeg dog opgraderet så snart pengene var til det, men om det var den rigtige beslutning afhænger nok af måden man ønsker at spille på.

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 19:42
ok tak igen. bliver på græs så lidt endnu.
Besvar