Nyhedsblog ??!!

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 4. marts 2024, 10:45
Kan det virkelig passe, at der ikke har været en nyhedsblog siden den 12. november?

Jeg prøver at overbevise mig selv om at starte igen, men når jeg ser at der ikke sker mere udvikling end der gør og at der ikke kommer noget nyt i så mange måneder, så er det ikke just tiltrækkende..

Sørgerligt at Vman, et spil der har eksisteret i så mange år og givet så mange minder, nærmer sig en udløbsdato.

Barys Astana (--) 4. marts 2024, 10:56
Ja det kan godt passe, der har ikke været nogle nyheder siden sidste opdatering i november smiley i hvert fald så vidt jeg er orienteret.

FirkløverFC (Frederik) 4. marts 2024, 11:14
Det er vel ikke en udløbsdato at der ikke har været et blogindlæg.

Enig, kunne være lækkert med mere udmelding fra vman's side, selvom udmeldingen bare er "Vi arbejder på (Indsæt noget teknisk jeg ikke fatter noget om), og det påvirker bla.bla.bla."

Men spillet er jo stadig godt, så udløbsdato tænker jeg er at dramatisere det en smule smiley

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 4. marts 2024, 14:44
Det virker til og være en gentagende ting for dig at vende tilbage omkring Marts og brokke dig angående nyhedsbreve.. Tænker du selv kan mærke at du ikke har lyst til og starte op igen - akkurat som sidste år..
Besvar