Politik eller ej i VMAN?

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 8. marts 2024, 10:12
Hogwarts Witchcrafters sagde:
Ligeså hård linjen er imod de fine AI waifu logoer ligeså hård burde den være på det her område med holdnavne!

// Professor Flitwick
Den hårde linje er jeg slet ikke imod. Der er squ da ikke ret mange herinde der gider at glo på temmelig store tegneseriepatter der fylder næsten hele logoet smiley VMAN er et managerspil og der findes andre Waifu sider, hvor man kan få sin lyster tilfredsstillet. smiley

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 8. marts 2024, 10:34
Thorshammer United jeg er enig i, at folk kan kalde deres klubber for nogle sjove og komiske ting. Men når vi går over til krig, konflikter indbyrdes, race og ideologi navne til klubber, så går den over grænsen. Men hvis folk går inde for det, så kan man ligeså godt begynde, at lave sit navn om til alt muligt, som kan skabe splid, kaos og negativt stemning i dette spil. Det skal være sjovt at spille dette spil. Det er ikke et spil, hvor man debattere og kommer med sine synsvinkler, der ikke giver mening for dette spil. Håber på forståelse smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. marts 2024, 13:57
Det er et skøn at vurdere hvornår noget er ekstremt eller over grænsen.
Her har vi vurderet, at det ikke er ekstremt - og det er samme vurdering begge veje i dette tilfælde med Free Palestine og Free Isreal (som er stavet forkert, men meningen er der).

Jeg synes også personligt, at der er forskelig på lewd-ity i billeder og klubnavne, derfor vurdere de også anderledes.

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 8. marts 2024, 17:33
Hej FC Apollyon

Jeg må lige sige, så giver det heller ikke meningen, at man siger nej til godfather navnet mv. Hvis dette er tilladt, så kan vi allesammen lave om på vores klubnavne i en periode mellem 30 dages tid med politiske budskaber mv, hvor der er stavefejl med vilje for at komme med et politisk budskab i spillet. Så jeg referer til det du har skrevet sorry to say. Det er ikke for at skabe en dårlig stemning, men altså, jeg er da ligeglad med, om det er stavet forkert. Jeg ved hvad der står, og hvad budskabet er med det.

Men fair nok. Nu har vi svaret fra et CM, der signalerer, at det må vi gerne. Jeg er ikke sur eller noget over det her. Jeg vil bare vide, hvor går grænsen? Og hvad er tilladt? Jeg håber, I som Crew over dette dejlige spil, lige kan snakke om dette, og omkring hvad jeres holdning er til det.

Personligt selv vil jeg fremover ikke handle med klubberne ift. spiller eller være i dialog med dem, som har et politisk budskab som navn, selvom de er stavet forkert.

Dermed er tråden done, og der er ikke mere at komme efter.

Mvh.
Turkey Academy FC

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 9. marts 2024, 10:10
TURKEY ACADEMY FC sagde:
Hej FC Apollyon

Jeg må lige sige, så giver det heller ikke meningen, at man siger nej til godfather navnet mv. Hvis dette er tilladt, så kan vi allesammen lave om på vores klubnavne i en periode mellem 30 dages tid med politiske budskaber mv, hvor der er stavefejl med vilje for at komme med et politisk budskab i spillet. Så jeg referer til det du har skrevet sorry to say. Det er ikke for at skabe en dårlig stemning, men altså, jeg er da ligeglad med, om det er stavet forkert. Jeg ved hvad der står, og hvad budskabet er med det.

Men fair nok. Nu har vi svaret fra et CM, der signalerer, at det må vi gerne. Jeg er ikke sur eller noget over det her. Jeg vil bare vide, hvor går grænsen? Og hvad er tilladt? Jeg håber, I som Crew over dette dejlige spil, lige kan snakke om dette, og omkring hvad jeres holdning er til det.

Personligt selv vil jeg fremover ikke handle med klubberne ift. spiller eller være i dialog med dem, som har et politisk budskab som navn, selvom de er stavet forkert.

Dermed er tråden done, og der er ikke mere at komme efter.

Mvh.
Turkey Academy FC
Er godfather blevet afvist som klubnavn?

Grænsen er svær at sætte, da meget af det også afhænger af situationer - dette snak havde ikke været nær så relevant for 2 år siden, men lige nu, er den hyper relevant og derfor vi også diskutere dette nu, kunne jeg forestille mig.
Grænsen er meget vag, det vil jeg gerne indrømme, og derfor er det også ekstremt svært at trække en general grænse for disse ting. Af samme årsag vurdere vi hver sag individuelt.

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 9. marts 2024, 14:13
Hej igen FC Apollyon

Hvis du kigger lidt længere oppe i tråden, vil du se, at en har fået afvist klubnavn, som f.eks. "Cosa nostra". Hvor jeg tænker, at hvis det bliver afvist bare pga. mafia relateret begrundelse, så tænker jeg da, at de andre klubnavne som f.eks. "Free Palestine og Free Isreal FC" også burde blive afvist selvom det er stavet forkert, men stadig har et politisk budskab mv.

Og ja, jeg føler, at jeres vurdering mv. er blevet for vag, og ja, det havde ikke været relevant for ca. 2 år siden, men lige nu er det glødende varm emne og et sårbart emne også. Så I burde nok tag en snak om dette.

Mvh.
Turkey Academy FC

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 11. marts 2024, 08:42
TURKEY ACADEMY FC sagde:
Hej igen FC Apollyon

Hvis du kigger lidt længere oppe i tråden, vil du se, at en har fået afvist klubnavn, som f.eks. "Cosa nostra". Hvor jeg tænker, at hvis det bliver afvist bare pga. mafia relateret begrundelse, så tænker jeg da, at de andre klubnavne som f.eks. "Free Palestine og Free Isreal FC" også burde blive afvist selvom det er stavet forkert, men stadig har et politisk budskab mv.

Og ja, jeg føler, at jeres vurdering mv. er blevet for vag, og ja, det havde ikke været relevant for ca. 2 år siden, men lige nu er det glødende varm emne og et sårbart emne også. Så I burde nok tag en snak om dette.

Mvh.
Turkey Academy FC
Vi har skam taget en snak om dette, da det kom frem til navnene og dette er beslutningen, til disse to navne specifikt. Vi tager dem som de kommer og er der tvivl så snakker vi internt smiley

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 11. marts 2024, 15:26
FC Apollyon

Det lyder skam fint nok. Håber, at I finder ud af det.

På forhånd tak smiley

Mvh.
Turkey Academy FC

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 19. marts 2024, 21:45
Thorshammer United sagde:
Hogwarts Witchcrafters sagde:
Ligeså hård linjen er imod de fine AI waifu logoer ligeså hård burde den være på det her område med holdnavne!

// Professor Flitwick
Den hårde linje er jeg slet ikke imod. Der er squ da ikke ret mange herinde der gider at glo på temmelig store tegneseriepatter der fylder næsten hele logoet smiley VMAN er et managerspil og der findes andre Waifu sider, hvor man kan få sin lyster tilfredsstillet. smiley
+1
Besvar