Problemer med at finde wildcards

Skrevet i Generelt

Kalisu AC (Ukendt) 11. marts 2024, 22:24


Jeg har nu sendt talentspejdere ud utallige gange med målet om at finde nogle utrænede. Jeg har stadig ikke fundet en eneste, selvom 2 af mine spejdere har henholdsvis 17 og 19 i motivation. Fokus er selvfølgelig på potentiale.

Gør jeg noget forkert med overstående indstillinger eller har jeg blot været uheldig?

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 11. marts 2024, 22:57
At du har sendt spejdere ud utallige gange, er et vidt begreb. Du har 3 spejdere og din klub er 9 dage gammel! smiley
Mange klubber sender 5 top-top spejdere ud uden at se en eneste hver uge. Jeg vil gætte på, at gennemsnittet er 1-2 utrænede hver uge.
Du skal have 5 stk og de skal helst have 20 i både motivation og potentialebedømmelse. Så kan du bedre gå på kompromis med disciplin.
Held og lykke.

Kalisu AC (Ukendt) 11. marts 2024, 23:01
Nobr sagde:
At du har sendt spejdere ud utallige gange, er et vidt begreb. Du har 3 spejdere og din klub er 9 dage gammel! smiley
Mange klubber sender 5 top-top spejdere ud uden at se en eneste hver uge. Jeg vil gætte på, at gennemsnittet er 1-2 utrænede hver uge.
Du skal have 5 stk og de skal helst have 20 i både motivation og potentialebedømmelse. Så kan du bedre gå på kompromis med disciplin.
Held og lykke.
Tak for svar. Jeg har sendt en spejder afsted i alt 20 gange med de indstillinger i forskellige lande.
Det giver fin mening hvis det er så sjældent som du siger. Jeg læste i en gammel tråd fra 2020 at nogle havde en del mere held, men kan godt være jeg har undervurderet hvor mange spejdere de har sendt ud.

Jeg ville i hvert fald bare sikre mig jeg ikke havde gjort noget forkert med mine søgeindstillinger. Men det lader til at jeg bare skal have mere tålmodighed og bedre/flere spejdere. smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 11. marts 2024, 23:30
Atrani Calcio sagde:
Nobr sagde:
At du har sendt spejdere ud utallige gange, er et vidt begreb. Du har 3 spejdere og din klub er 9 dage gammel! smiley
Mange klubber sender 5 top-top spejdere ud uden at se en eneste hver uge. Jeg vil gætte på, at gennemsnittet er 1-2 utrænede hver uge.
Du skal have 5 stk og de skal helst have 20 i både motivation og potentialebedømmelse. Så kan du bedre gå på kompromis med disciplin.
Held og lykke.
Tak for svar. Jeg har sendt en spejder afsted i alt 20 gange med de indstillinger i forskellige lande.
Det giver fin mening hvis det er så sjældent som du siger. Jeg læste i en gammel tråd fra 2020 at nogle havde en del mere held, men kan godt være jeg har undervurderet hvor mange spejdere de har sendt ud.

Jeg ville i hvert fald bare sikre mig jeg ikke havde gjort noget forkert med mine søgeindstillinger. Men det lader til at jeg bare skal have mere tålmodighed og bedre/flere spejdere. smiley
Der er ikke noget galt med dine indstillinger.
Du kan ikke bruge noget fra 2020. Der var flere managere og mange af dem var nye managere. En del havde ikke helt forståelsen af vigtigheden af at få de nye unge på kontrakt. Desuden var der flere genveje til at komme i besiddelse af unge utrænede.
Søndag og mandag er de bedste dage at søge. Resten af ugens dage skal der meget held til.

Kalisu AC (Ukendt) 11. marts 2024, 23:48
Det giver mening. Mange tak for din hjælp.

Kalisu AC (Ukendt) 12. marts 2024, 00:50
Så var heldet endelig med mig. smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 12. marts 2024, 08:11
Det er jo også kun muligt at finde nogen, hvis der er nogen tilgængelige.
Her er der størst chance mandag og søndag, da det er her flest klubber opretter ungdomsspillere.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 12. marts 2024, 12:17
Forza Anarchy sagde:
Det er jo også kun muligt at finde nogen, hvis der er nogen tilgængelige.
Her er der størst chance mandag og søndag, da det er her flest klubber opretter ungdomsspillere.
No shit

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 12. marts 2024, 12:32
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Det er jo også kun muligt at finde nogen, hvis der er nogen tilgængelige.
Her er der størst chance mandag og søndag, da det er her flest klubber opretter ungdomsspillere.
No shit
smiley
Besvar