Kampsimulator

Skrevet i Generelt

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 28. marts 2024, 22:09
Kære managers i spillet, har undret mig i et stykke tid nu, og er blevet bekræftet i, at der er noget galt med kampsimulatoren. Tag et kig på mit hold, og min placering i ligaen, så vil I forstå mig bedre.

Det kan ikke være rigtigt, at et hold med guldstjernet spiller nærmest hele vejen igennem på hver position i truppen ligger nær nedrykning stregen, men ikke en plads om oprykning til den bedste liga i Sverige.

Det giver simpelthen ikke mening, at man skal bruge tid og krudt på, at få bygget et hold op, og så forsøge at spille i den bedste liga, men ikke en gang kan få en oprykning til den bedste liga.

Skal lige siges, at dette er anden gang at det sker. Og nu er dråben noget. Tænker, at I, som har bygget spillet op, lige må tag et kig på jeres kampsimulator, da der må være en kæmpe fejl i det. Selv andre managers, der har spillet mod mig undre sig også over, hvordan det kan lade sig gøre at et middelmådigt hold kan slå et guldstjerne hold?????

Noget må der gøres!!!!!!

Mvh.
En frustrerende manager Turkey Academy FC

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. marts 2024, 22:51
Det sker at mangers her brokker sig over kampmoteren fordi de mener at de uretfærdigt taber nogle kampe som de burde have vundet.

Ofte så skyldes det dårlige og ubalancerede opstillinger, dårlige taktiske indstillinger eller manglende kampånd og udholdenhed på spillerne.

I dit tilfælde er det svært at forstå hvorfor du taber eller spiller uafgjort i de kampe hvor det er tilfældet, da du er langt de fleste hold overlegene, din opstilling er umiddelbar fornuftig. Det ser meget underligt ud at du mister så mange point.

FC Kongeholdet (Fisker) 28. marts 2024, 22:51
Jeg kan se, at du spiller med 4 forsvarsspillere. Det vil jeg ikke råde dig til, da dine FV og FH bliver "ligegyldige" i den opstilling. Prøv med en opstilling med 3 forsvarsspillere i stedet for.

Sæt din taktik som offensive og langskud. Jeg er 100 på, at det vil gøre meget for dig.

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. marts 2024, 22:53
FC Kongeholdet sagde:
Jeg kan se, at du spiller med 4 forsvarsspillere. Det vil jeg ikke råde dig til, da dine FV og FH bliver "ligegyldige" i den opstilling. Prøv med en opstilling med 3 forsvarsspillere i stedet for.

Sæt din taktik som offensive og langskud. Jeg er 100 på, at det vil gøre meget for dig.
Jeg er enig med Kongeholdet i at en bred forsvarslinje sjælden er nogen god ide. Jeg vil rykke dine back længere ind i banen og samtidig rykke dine angribere længere frem. Derudover vil jeg rykke din DM et felt frem samt dine MV og MH et felt frem.

Offensiv
Langskud
Afslappet
Blancerede

TURKEY ACADEMY FC (Vanvittige talenter til salg) 28. marts 2024, 23:11
Tak for hjælpen gutter. Det giver ikke mening, at jeg begynder at købe en FC spiller til holdet, samt en midtbane offensive og central eller defensiv spiller til holdet nu. Jeg kan ikke nå at rykke op i denne sæson. Så jeg venter til på søndag for at se, hvad jeg kan gøre ved det.

Så I mener taktikken burde være således her:
målmanden - 3 forsvar central - 5 midtbanespiller og 2 angriber?

Er det rigtig forstået?

Mvh.
En forstående manager

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. marts 2024, 23:31
TURKEY ACADEMY FC sagde:
Tak for hjælpen gutter. Det giver ikke mening, at jeg begynder at købe en FC spiller til holdet, samt en midtbane offensive og central eller defensiv spiller til holdet nu. Jeg kan ikke nå at rykke op i denne sæson. Så jeg venter til på søndag for at se, hvad jeg kan gøre ved det.

Så I mener taktikken burde være således her:
målmanden - 3 forsvar central - 5 midtbanespiller og 2 angriber?

Er det rigtig forstået?

Mvh.
En forstående manager
Jeg vil beholde de 4 forsvarsspillere men placere dem som Pedersen FK i denne kamp https://www.virtualmanager.com/new_matches/115883216/summary

4 midtbanespillere: Din DM på den øverste DM plads og dine MC, MV og MH på deres øverste plads på linje

2 angribere: placeres helt fremme

Spillestil:
Offensiv
Langskud
Afslappet
Balancered


Alt det her kan du gøre med de spillere du har nu.

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. marts 2024, 00:07
Din formation til næste kamp ser fornuftig ud.

Jeg har tit ønsket at placere mit forsvar sådan men tør ikke fordi det virker for offensivt. Jeg holder lige øje med om det lykkes for dig. Hvis ikke kan jeg klart anbefale forsvarslinjen som Pedersen FK spiller med

Ramen Royals FC (Shinzo Nakamura) 29. marts 2024, 01:56
FC Kongeholdet sagde:
Jeg kan se, at du spiller med 4 forsvarsspillere. Det vil jeg ikke råde dig til, da dine FV og FH bliver "ligegyldige" i den opstilling. Prøv med en opstilling med 3 forsvarsspillere i stedet for.

Sæt din taktik som offensive og langskud. Jeg er 100 på, at det vil gøre meget for dig.
Men beviser det ikke også lidt hans pointe? Det burde jo ikke være ligegyldigt at spille med en 4-back kæde. Der burde netop være flere taktikker der fungere end smal opstilling og langskud.

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. marts 2024, 02:29
Ramen Royals FC sagde:
FC Kongeholdet sagde:
Jeg kan se, at du spiller med 4 forsvarsspillere. Det vil jeg ikke råde dig til, da dine FV og FH bliver "ligegyldige" i den opstilling. Prøv med en opstilling med 3 forsvarsspillere i stedet for.

Sæt din taktik som offensive og langskud. Jeg er 100 på, at det vil gøre meget for dig.
Men beviser det ikke også lidt hans pointe? Det burde jo ikke være ligegyldigt at spille med en 4-back kæde. Der burde netop være flere taktikker der fungere end smal opstilling og langskud.
Jo.

Bones of Thor (Thorbone) 30. marts 2024, 23:48
Jeg tænker at hvis man spiller med et firemandsforsvar med to backs placeret lidt for langt ude, så har man spildt to mand og spiller i praksis med 9 spillere.

Når man kigger kampene, vil angriberne ofte ligge på indersiden af de to backs, dvs at de kun forhindrer angriberen i at søge ud mod sidelinjerne...hvilket de aldrig gør. Angriberne søger ind mod målet, så det er vigtigt at forsvarsspillerne stilles mellem angriberen og målet.

Min påstand er at et tremandsforsvar kompakt foran målmanden er lige så stærkt som et firemandsforsvar, så man kan lige så godt spille med tre mand og bruge den overskydende spiller som DM for at forhindre spil foran forsvaret og desuden holde modstanderen OM fra fadet. Det har jeg spillet med i årevis uden at føle ulemper.

Sådan som spillet fungerer, har wingbacks ingen funktion og der er ingen fordele i at have dem som gode opspils-stationer.

i øvrigt, så har jeg prøvet med to DM´s istedet for blot en, og det virker ikke.
Defensiven bliver ikke bedre, og du har en mand færre fremad banen = dårligere resultater.
Besvar