Lønforhandling

Skrevet i Generelt

Al Kharid Warriors (Prince Ali) 2. april 2024, 15:19
Bruger andre managers lønforhandlingsmulighederne? Min tekniske indsigt I VMAN og mine matematiske evner rækker ikke helt i denne kombination til at fælde en konklusion over, om det giver mening at lønforhandle med spillere og staff. Umiddelbart siger min mavefornemmelse mig, at jeg skal tage chancen hver gang jeg har 55% sandsynlighed for at vinde en forhandling, men hvad siger I andre? Gør I brug af muligheden? Og, giver det overhovedet mening matematisk at bruge den?

Hilsen Al Kharid Warriors

Global (Peter Hyballa) 2. april 2024, 15:23
Bruger den aldrig, føler at de der procenter lyver helt vildt. Gjorde det ved alle spillerne på et tidspunkt og tabte næsten altid forhandlingerne. Nu forlænger jeg bare med det den står på når man går der ind. Simpelthen du.

Spicy Fanta FC (Spicy) 2. april 2024, 15:59
Jeg bruger aldrig lønforhandlinger. Føler også det giver et noget større tab. Så ja, samme holdning som Global (y)

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. april 2024, 16:45
Enig med de ovenstående svar.

Lord Kunsti IF (Lord ligeglad sutten) 2. april 2024, 17:17
Igen en ting som man reelt kunne gøre meget ved, men ingen hverken bruger eller koncentrer sig om. Personligt vil jeg ønske der var en mere realistisk forhandling omkring det, end der er. Fx spillere som ikke spiller kunne "ønske" mindre og spillere der spiller hele tiden ku "ønske" mere. Noget i den stil...

Men at svare på spørgsmålet og mine oplevelser, så føler jeg ikke det gør noget at forhandle...

Al Kharid Warriors (Prince Ali) 2. april 2024, 19:52
Jeres kommentarer afspejler perfekt hvordan jeg har oplevet lønforhandlingerne også. Jeg føler heller ikke at det er til min fordel at forhandle ... Tak for input, allesammen smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 2. april 2024, 21:19
Ligegyldig og dårlig funktion, det er nærmere 90% afslag og 10% accept.

Det kan aldrig nogensinde betale sig smiley

Bones of Thor (Thorbone) 5. april 2024, 23:30
Også min oplevelse

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 6. april 2024, 01:09
Bruger det nogle gange..
Eksempelvis ved nedrykning.. Ellers ikke
Besvar