Klammeste vman ever

Skrevet i Generelt

Slettet klub 12. maj 2009, 16:54
pink and blue sagde:
Altså der var også mange der ikke kunne lide det nye Facebook. Og nu har men helt glemt at det er ændret.
Der er mange der stadig ikke kan leve med det smiley

Slettet klub 12. maj 2009, 16:54
Der skal være mere farve på vman ! så er det fint noksmiley

Slettet klub 12. maj 2009, 16:55
pink and blue sagde:


Sådan så det ud engang smiley
Den fejl har jeg aldrig oplevet smiley

Slettet klub 12. maj 2009, 16:55
FC Guvillas sagde:
pink and blue sagde:


Sådan så det ud engang smiley
Den fejl har jeg aldrig oplevet smiley
Det er ikke det du skal kigge på smiley Men kan godt se der mangler lidt ved Status siden i forhold til Det der var engang smiley

Slettet klub 12. maj 2009, 16:57
Lidt? der mangler MEGET? Det hele er hulter til bulder ingen orden overhovedet smiley

Slettet klub 12. maj 2009, 17:03
Enig. Dårligste design set til dato!!!! Hvorfor lave om, når det der var var fint???
Lad os få det gamle tilbage hurtigst muligt. Det nye er for amatøragtigt.

Ultra Sur (Alt sælges) 12. maj 2009, 17:06

Jeg er 100% enig i at det nye design er langt dårligere.

Det er meget trist at se på og ligner meget de helt gamle tekst programmer der var meget firkantede og med fokus på tekst istedet for farver.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det nye design var forgængeren til det gamle.

Uinspirerende og kedeligt.

Neko Squad (kaas) 12. maj 2009, 17:10
Ultra Sur sagde:

Jeg er 100% enig i at det nye design er langt dårligere.

Det er meget trist at se på og ligner meget de helt gamle tekst programmer der var meget firkantede og med fokus på tekst istedet for farver.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det nye design var forgængeren til det gamle.

Uinspirerende og kedeligt.
Dit navn passer da til din holdning. Meget negativ mening om et fornyende design.

Fordi det er skam ikke at gå tilbage til de gamle DOS-baserede spil men derimod frem mod et flottere og enklere design hvilket er tendenser man ser rundt omkring på de store sider.

Forza Aarhus (JSF) 12. maj 2009, 17:13
VI VIL HA VMAN TILBAGE LIGESOM I DE GAMLE DAGE!!!!!!!!

Slettet klub 12. maj 2009, 17:14
Vestjyllands Bonderøve sagde:
Ultra Sur sagde:

Jeg er 100% enig i at det nye design er langt dårligere.

Det er meget trist at se på og ligner meget de helt gamle tekst programmer der var meget firkantede og med fokus på tekst istedet for farver.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro at det nye design var forgængeren til det gamle.

Uinspirerende og kedeligt.
Dit navn passer da til din holdning. Meget negativ mening om et fornyende design.

Fordi det er skam ikke at gå tilbage til de gamle DOS-baserede spil men derimod frem mod et flottere og enklere design hvilket er tendenser man ser rundt omkring på de store sider.
Det er ikke enklere.. Det er mindre brugervenligt, og meget mere forvirrende"
Besvar