Ris/Ros

Skrevet i Banner/logoer

Athletic Cielo (Stoppet) 2. august 2011, 12:46
Mexico Knights sagde:
Jeg søger nu logo og banner er ligeglad hvordan den ser ud
Dette tråd er kun til at give ris/ros, og ikke søge om grafik. Være venligst og oprette dig et tråd og søge derfra.

Moderator Estrellas

Slettet klub 3. august 2011, 10:38
jeg har læst reglerne 2 gange det tar jo kun 1 minut smiley den er god at læse først

Slettet klub 5. august 2011, 20:17
Jeg vil rigtig meget gerne rose Bladderballe for et fantastisk arbejde han har gjort, for både mit logo og banner.
Jeg kan godt sige jer at manageren er en kæmpe talent til at lave logoer og banner...

Tusind tak for både logoet og banneret Bladderballe.. smiley
Og ikke mindst for at have brugt tid på mig smiley

Chelsea Sharks (Carl Mar Møller) 14. august 2011, 12:27
Jeg vil også gerne rose bladderballe, han gør et super flot arbejde, og han mener at man skal gøre noget gratis, for at gøre andre glade og det er meget stort af ham! smileyHan laver nogle af Vmans aller' bedste logo'er og bannere, og han kan arbejde med Guld og Sort hvilket mange siger de har svært ved..
Mange tak for mit logo og banner smiley
Bladderballe = Vmans bedste logo/Banner mager ! smiley

Slettet klub 14. august 2011, 12:31
Jeg vil også rose bladderballe smiley, der er 2 over mig der også roser ham og det beviser vidst at han har klasse smiley, jeg har set mange af hans logo'er på hans profil og de er over fede ! smiley jeg tror han bruger lidt mere tid på detaljerne end andre gør og det er et rigtig godt resultat man kan forvente af ham! smiley

mange tak for banneret og logo'et Bladderballe, jeg er super glad for det ! smiley

Slettet klub 14. august 2011, 12:33
Ps* - du styrer ! smiley smiley smiley

Slettet klub 19. august 2011, 17:41




ville bare rose Stuhrs Brygge Vikings for nogle helt fantastiske sæt! de er alt for fede. tusind tak!smiley

Slettet klub 16. oktober 2011, 01:31
El Estrellas sagde:
Mexico Knights sagde:
Jeg søger nu logo og banner er ligeglad hvordan den ser ud
Dette tråd er kun til at give ris/ros, og ikke søge om grafik. Være venligst og oprette dig et tråd og søge derfra.

Moderator Estrellas
jamen så vil jeg komme med lidt ris, for det virker som om at i kun laver til de kendte klubber, nu har jeg haft en tråd et stykke tid uden at der er sket noget, (da den logomager der lovede at lave mig et nyt sæt har glemt det igen) men kan jo forstå at herinde sker der jo heller ingen ting, slet ikke hvis man ikke er godt kendt, men ligger man i 1 eller 2 div eller er MOD eller crew-medlem, ja så går der ikke 2 timer før du har fået 3 stk (og der snakker jeg af erfaring) jeg ved godt folk arbejder gratis osv, men så skal de skisme huske alle og ikke kun de såkaldte "stor-klubber" smiley

mvh

helle/ som stadigvæk mangler et nyt sæt B/L

Slettet klub 16. oktober 2011, 01:36
Rødovre AC sagde:
El Estrellas sagde:
Mexico Knights sagde:
Jeg søger nu logo og banner er ligeglad hvordan den ser ud
Dette tråd er kun til at give ris/ros, og ikke søge om grafik. Være venligst og oprette dig et tråd og søge derfra.

Moderator Estrellas
jamen så vil jeg komme med lidt ris, for det virker som om at i kun laver til de kendte klubber, nu har jeg haft en tråd et stykke tid uden at der er sket noget, (da den logomager der lovede at lave mig et nyt sæt har glemt det igen) men kan jo forstå at herinde sker der jo heller ingen ting, slet ikke hvis man ikke er godt kendt, men ligger man i 1 eller 2 div eller er MOD eller crew-medlem, ja så går der ikke 2 timer før du har fået 3 stk (og der snakker jeg af erfaring) jeg ved godt folk arbejder gratis osv, men så skal de skisme huske alle og ikke kun de såkaldte "stor-klubber" smiley

mvh

helle/ som stadigvæk mangler et nyt sæt B/L
Arg det synes jeg nu ikke helt passer. Jeg vil ikke mene at jeg er en storklub, har heller ikke ligget i 1 eller 2 div og der gik da ikke længe før jeg fik grafik i min tråd da jeg oprettede densmiley?

Voluntas Victoriae (Rene) 16. oktober 2011, 01:36
Synes nu det logo du har pt, er flot smiley
Besvar