Mobil dilemma!

Skrevet i Off-topic

Enzuesta CF (Patrick) 11. november 2011, 19:49
Hej gutter.
Jeg står i det dilemma at jeg skal have ny mobil, og jeg har to konkurenter lige pt..

En Samsung Galaxy S2 som min far kan få 1000 kr rabat på - Eller en Iphone 4..
Jeg hælder selv mest til Iphone, men det er ikke meget...
Jeg håber at i kan hjælpe mig, og samtidig komme med en fantastisk begrundelse for hvorfor den ene frem for den anden.

- Patrick..

Slettet klub 11. november 2011, 19:52
Iphone, fordi den er fantastisk.

Slettet klub 11. november 2011, 19:53
Smørum AS sagde:
Iphone, fordi den er fantastisk.
+1

Slettet klub 11. november 2011, 19:54
Har ikke gode erfaringer med Samsung..
Men det var dog denne **** mobil: http://www.mobilterminalen.dk/gallerier/samsung-s5230/samsung-s5230-photo1.jpg

Enzuesta CF (Patrick) 11. november 2011, 19:58
Okay. Jeg hælder også mest til Iphone pga. designet, appsne osv..
Men Samsung Galaxy S2 er kåret til den bedste android smartphone på markedet, og der er lavet anmeldelser hvor de sammenligner Iphone med Samsung, og der vinder Samsung Galaxy S2 på flere længder.

Slettet klub 11. november 2011, 20:01
Enzuesta CF sagde:
Okay. Jeg hælder også mest til Iphone pga. designet, appsne osv..
Men Samsung Galaxy S2 er kåret til den bedste android smartphone på markedet, og der er lavet anmeldelser hvor de sammenligner Iphone med Samsung, og der vinder Samsung Galaxy S2 på flere længder.
Du må der gerne smide linket til en af de anmelderser der.

Designet, apps'ne og sikkert også besked systemet er bedre end Galaxy's.

Bare for at nævne nogle.

Enzuesta CF (Patrick) 11. november 2011, 20:04
Smørum AS sagde:
Enzuesta CF sagde:
Okay. Jeg hælder også mest til Iphone pga. designet, appsne osv..
Men Samsung Galaxy S2 er kåret til den bedste android smartphone på markedet, og der er lavet anmeldelser hvor de sammenligner Iphone med Samsung, og der vinder Samsung Galaxy S2 på flere længder.
Du må der gerne smide linket til en af de anmelderser der.

Designet, apps'ne og sikkert også besked systemet er bedre end Galaxy's.

Bare for at nævne nogle.
Det er et stykke tid siden, men jeg mener at have læst på en side hvor de har testet begge mobiler, og til sidst ved deres konklusion, konkluderer de at Samsung Galaxy S2 er bedre end Iphone, hvor prisen jo også spiller en lille rolle..

Ennosigaios Quax (Jacob) 11. november 2011, 20:08
Tag istedet en gammel nokia, den er dope & har swag!.. smiley


Slettet klub 11. november 2011, 21:35
Enzuesta CF sagde:
Smørum AS sagde:
Enzuesta CF sagde:
Okay. Jeg hælder også mest til Iphone pga. designet, appsne osv..
Men Samsung Galaxy S2 er kåret til den bedste android smartphone på markedet, og der er lavet anmeldelser hvor de sammenligner Iphone med Samsung, og der vinder Samsung Galaxy S2 på flere længder.
Du må der gerne smide linket til en af de anmelderser der.

Designet, apps'ne og sikkert også besked systemet er bedre end Galaxy's.

Bare for at nævne nogle.
Det er et stykke tid siden, men jeg mener at have læst på en side hvor de har testet begge mobiler, og til sidst ved deres konklusion, konkluderer de at Samsung Galaxy S2 er bedre end Iphone, hvor prisen jo også spiller en lille rolle..
Jeg har selv en Samsung Galaxy S2 og jeg har haft den i godt 3 måneder. Jeg stod selv i samme dilemma! Jeg har ikke fortrudt siden, den er intet mindre end fantastisk og langt lækre + hurtigere end en Iphone.

Jeg ser disse fordele ved en Galaxy'en:
- Lækker skærm i en fabelagtig størrelse.
- Stor processor, der gør dine features og apps til en computeragtig oplevelse.
- Batteri levetid på 3 dage inden opladning, den bruges mange timer dagligt til bl.a. spil, sms og ringe.
- Lyn hurtig indmad, der gør den hurtig til internet surfing.

Ulemper:
- Designet
- Tastaturet

Alt i alt: Vælger du Galaxy'en, så vælger du en telefon, der vil tilfredsstille alle dine behov.

OBS. Jeg har ikke nogen form for loyalitet overfor Samsung. Jeg købte i sidste en tablet og der stod jeg i samme dilemma (Ipad vs. Galaxy) og der valgte jeg Ipad'en!

NK Bosna United (Reklame Forum) 30. december 2011, 01:53
Du kan bare downloade et nyt tastatur hvis det er smiley
Besvar