skal man virkelig være 15 for at købe et kondom

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 3. januar 2013, 01:58
skal man virkelig det???

Jeg var nede i kiosken, for at købe kondomer til et pakkespil, da jeg sagde til ham manden bag disken at jeg skulle bruge en æske kondomer, spurgte han mig hvor gammel jeg var

Jeg svarede 16, men da jeg spurgte ham om hvorfor han skulle bruge min alder, sagde han at det er fordi man skal være 15...

Er der nogle af jer brugere der kender den regel? smiley
Og hvis i gør, hvor har i så hørt den? smiley

Neko Squad (kaas) 3. januar 2013, 02:08
Der er tilsyneladende ikke noget gældende lovgivning mht alder ved køb af kondomer, og organisationer som Sex og Samfund og Apoteket.dk nævner endda den manglende aldersgrænse som en af fordelene ved kondom. Enten har kiosken selv bestemt, at den ikke vil sælge kondom til folk under 15, eller også har personen bag disken misforstået, hvad den seksuelle lavalder indebærer.

Girondins Bordeaux (Lasse) 3. januar 2013, 02:43
Det ville være ekstremt retarderet at ulovliggøre sikkerhed.
Så det burde næsten være en lov med den nuværende regering, hvis den er officiel.

Amager Halshug (Sama) 3. januar 2013, 04:17
Girondins Bordeaux sagde:
Det ville være ekstremt retarderet at ulovliggøre sikkerhed.
Så det burde næsten være en lov med den nuværende regering, hvis den er officiel.
Hehehehe

Slettet klub 3. januar 2013, 07:21
Lad os lige få kønnet af ordet kondom på det rene.

Det hedder ET kondom

Slettet klub 3. januar 2013, 12:36
Girondins Bordeaux sagde:
Det ville være ekstremt retarderet at ulovliggøre sikkerhed.
Så det burde næsten være en lov med den nuværende regering, hvis den er officiel.
Ja det tænker jeg også smiley

Slettet klub 3. januar 2013, 15:43
Det kan også bare være, at han har spurgt interesseret ind til, om du var gammel nok til at dyrke sex smiley

I dit indlæg siger du ikke hvad, han mente

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 3. januar 2013, 16:03
Man må ikke have sex, hvis man er under de 15 år. I hvert fald, hvis den ene er 15 år og den anden under.

Did TSM Wonned (TSM WONNED) 3. januar 2013, 16:04
Han er nok til mænd

Slettet klub 3. januar 2013, 16:47
Den Glade Snemand sagde:
Det kan også bare være, at han har spurgt interesseret ind til, om du var gammel nok til at dyrke sex smiley

I dit indlæg siger du ikke hvad, han mente
fandt aldrig ud af hvad han mente smiley
Besvar