Utrænede til folket

Skrevet i Generelt

Fausing FC (Alexander Fausing) 17. november 2019, 20:06
det er bare held, var igang med at tjekke nogle auktioner, og så poppede den op smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. november 2019, 20:06
Chickenlegs United sagde:
Jeg forstår vitterligt ikke, at jeg altid kommer "for sent" til de utrænede i denne tråd. Jeg skriver det her kl 20.01 og han blev hentet 20.03. Er time travel forklaringen?
Hvad mener du? Der er jo bare nogle andre som der kommer før dig smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 17. november 2019, 20:09
Fausing FC sagde:
det er bare held, var igang med at tjekke nogle auktioner, og så poppede den op smiley
I know, man er jo lidt heldig med det..

I samme sekund som det poppede op her, gik jeg herind, kl 20.01. Så står der at du har hentet ham 20.03. Det giver da ingen mening ;-)

Fausing FC (Alexander Fausing) 17. november 2019, 20:11
det er jo ikke muligt. spilleren blev først lagt op 20:02

Chickenlegs United (Jaksi) 17. november 2019, 20:11
Bjørnholt FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg forstår vitterligt ikke, at jeg altid kommer "for sent" til de utrænede i denne tråd. Jeg skriver det her kl 20.01 og han blev hentet 20.03. Er time travel forklaringen?
Hvad mener du? Der er jo bare nogle andre som der kommer før dig smiley
Ja det ved jeg godt haha, men det undrer mig bare at jeg kan være inde og vil skrive med ham 2 minutter før han øjensynligt er blevet hentet af en anden klub, vi er jo for dælen i samme tidszone ;-)

Chickenlegs United (Jaksi) 17. november 2019, 20:13
Fausing FC sagde:
det er jo ikke muligt. spilleren blev først lagt op 20:02
Jamen jeg skriver jo ikke for sjov, at klokken var 20.01 da jeg gik ind på ham og konstaterede, at du havde hentet ham 20.03. Det er jo netop derfor, at jeg undrer mig...

Bjørnholt FC (And then what) 17. november 2019, 20:13
Chickenlegs United sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg forstår vitterligt ikke, at jeg altid kommer "for sent" til de utrænede i denne tråd. Jeg skriver det her kl 20.01 og han blev hentet 20.03. Er time travel forklaringen?
Hvad mener du? Der er jo bare nogle andre som der kommer før dig smiley
Ja det ved jeg godt haha, men det undrer mig bare at jeg kan være inde og vil skrive med ham 2 minutter før han øjensynligt er blevet hentet af en anden klub, vi er jo for dælen i samme tidszone ;-)
Det er fordi folk spammer f5 knappen :-)

Fausing FC (Alexander Fausing) 17. november 2019, 20:15
Chickenlegs United sagde:
Fausing FC sagde:
det er jo ikke muligt. spilleren blev først lagt op 20:02
Jamen jeg skriver jo ikke for sjov, at klokken var 20.01 da jeg gik ind på ham og konstaterede, at du havde hentet ham 20.03. Det er jo netop derfor, at jeg undrer mig...
hmm, ved ikke helt lige hvad der er sket der så, meget mærkeligt

Chickenlegs United (Jaksi) 17. november 2019, 20:19
Fausing FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Fausing FC sagde:
det er jo ikke muligt. spilleren blev først lagt op 20:02
Jamen jeg skriver jo ikke for sjov, at klokken var 20.01 da jeg gik ind på ham og konstaterede, at du havde hentet ham 20.03. Det er jo netop derfor, at jeg undrer mig...
hmm, ved ikke helt lige hvad der er sket der så, meget mærkeligt
Jeps ;-)

Alright mr Bjørnholt ;-)

Chickenlegs United (Jaksi) 17. november 2019, 20:29
Fausing FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Fausing FC sagde:
det er jo ikke muligt. spilleren blev først lagt op 20:02
Jamen jeg skriver jo ikke for sjov, at klokken var 20.01 da jeg gik ind på ham og konstaterede, at du havde hentet ham 20.03. Det er jo netop derfor, at jeg undrer mig...
hmm, ved ikke helt lige hvad der er sket der så, meget mærkeligt
Jeps ;-)

Alright mr Bjørnholt ;-)
Besvar