Utrænede til folket

Skrevet i Generelt

Ziggi nation (ENDELIG VK) 11. august 2020, 16:52
Haddini Bilbao sagde:
Ikke for noget, men er det ikke lidt træls at hvis man har ledt efter en utrænet finder spilleren også er der en der poster ham her i tråden? Ødelægger det ikke lidt det hele?
For ikke at sige det bryder mod reglerne...
mere eller mindre først til mølle

Aarhus (big boss) 11. august 2020, 16:53
Sport Foreningen sagde:
Det er også en måde at fjerne penge fra økosystemet for at reducere inflationen. Ved ikke om jeg potentielt overanalysere :p
Det selvfølgelig også rigtigt. Tænker bare, at hvis jeg har havde søgt transfermarkedet for 15årige og finder en, som ingen andre har også at han bliver smidt op her. Havde noget været lidt nederen over det :p

Bjørnholt FC (And then what) 11. august 2020, 16:54
Kyoto Okami FC sagde:
Haddini Bilbao sagde:
Ikke for noget, men er det ikke lidt træls at hvis man har ledt efter en utrænet finder spilleren også er der en der poster ham her i tråden? Ødelægger det ikke lidt det hele?
For ikke at sige det bryder mod reglerne...
Der er ingen der får pengene, så kan ikke se det skulle være imod reglerne.
^
Desuden er det med talentspejderen ret nemt at finde en utrænet spiller der er på auktion, så det er begrænset hvor meget tid man skal bruge på at finde disse.... :-)

Aarhus (big boss) 11. august 2020, 16:57
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Haddini Bilbao sagde:
Ikke for noget, men er det ikke lidt træls at hvis man har ledt efter en utrænet finder spilleren også er der en der poster ham her i tråden? Ødelægger det ikke lidt det hele?
For ikke at sige det bryder mod reglerne...
Der er ingen der får pengene, så kan ikke se det skulle være imod reglerne.
^
Desuden er det med talentspejderen ret nemt at finde en utrænet spiller der er på auktion, så det er begrænset hvor meget tid man skal bruge på at finde disse.... :-)
så igen hvad er pointen med at have talentspejdere, hvis de bare bliver smidt herop xD?

FC Zimmermann (hehe) 11. august 2020, 16:59
Haddini Bilbao sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Haddini Bilbao sagde:
Ikke for noget, men er det ikke lidt træls at hvis man har ledt efter en utrænet finder spilleren også er der en der poster ham her i tråden? Ødelægger det ikke lidt det hele?
For ikke at sige det bryder mod reglerne...
Der er ingen der får pengene, så kan ikke se det skulle være imod reglerne.
^
Desuden er det med talentspejderen ret nemt at finde en utrænet spiller der er på auktion, så det er begrænset hvor meget tid man skal bruge på at finde disse.... :-)
så igen hvad er pointen med at have talentspejdere, hvis de bare bliver smidt herop xD?
Wildcards, dem der bare er på fri transfer. Denne tråd er mere til at hjælpe andre.

Bjørnholt FC (And then what) 11. august 2020, 16:59
Haddini Bilbao sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Haddini Bilbao sagde:
Ikke for noget, men er det ikke lidt træls at hvis man har ledt efter en utrænet finder spilleren også er der en der poster ham her i tråden? Ødelægger det ikke lidt det hele?
For ikke at sige det bryder mod reglerne...
Der er ingen der får pengene, så kan ikke se det skulle være imod reglerne.
^
Desuden er det med talentspejderen ret nemt at finde en utrænet spiller der er på auktion, så det er begrænset hvor meget tid man skal bruge på at finde disse.... :-)
så igen hvad er pointen med at have talentspejdere, hvis de bare bliver smidt herop xD?
At man godt kan finde utrænede som der ikke er på auktion smiley

Loyals (VMEnhancer) 11. august 2020, 16:59
Haddini Bilbao sagde:
så igen hvad er pointen med at have talentspejdere, hvis de bare bliver smidt herop xD?
At man finder de som er på fri transfers og ikke auktion, som derfor koster 2-3.000 C fremfor 50.000 - 300.000 C

Aarhus (big boss) 11. august 2020, 17:04
Tjah ændre jo bare ikke på det faktum, at det gør betydningen med talentspejderene mindre. Igen havde jeg været intoit havde jeg nok været semi nederen over, at de bare bliver posted her.
Men så igen det eneste positive faktum er at der ryger få mængder af penge ud af spillet - alene noget som de store klubber har råd til. På den anden side så mister de mindre rige klubber chancen fordi prisen ryger længere op.

Men hvad ved jeg synes bare det er ærgerligt. smiley

Tvis Fodbold (syttenkommafem) 11. august 2020, 17:09
Haddini Bilbao sagde:
Tjah ændre jo bare ikke på det faktum, at det gør betydningen med talentspejderene mindre. Igen havde jeg været intoit havde jeg nok været semi nederen over, at de bare bliver posted her.
Men så igen det eneste positive faktum er at der ryger få mængder af penge ud af spillet - alene noget som de store klubber har råd til. På den anden side så mister de mindre rige klubber chancen fordi prisen ryger længere op.

Men hvad ved jeg synes bare det er ærgerligt. smiley
Vman er skruet sådan sammen at de bedste 5-10% af klubberne herinde er lysår foran alle andre. Tilbage står er ret bredt midterfelt af middelmådige klubber og tigger og beder efter et godt talent, der kan sælges for 10-50 millioner. Det er den eneste måde hvorpå du som midterklub kan "komme frem i spillet".

Aarhus (big boss) 11. august 2020, 17:14
Holstebro Allstar sagde:
Haddini Bilbao sagde:
Tjah ændre jo bare ikke på det faktum, at det gør betydningen med talentspejderene mindre. Igen havde jeg været intoit havde jeg nok været semi nederen over, at de bare bliver posted her.
Men så igen det eneste positive faktum er at der ryger få mængder af penge ud af spillet - alene noget som de store klubber har råd til. På den anden side så mister de mindre rige klubber chancen fordi prisen ryger længere op.

Men hvad ved jeg synes bare det er ærgerligt. smiley
Vman er skruet sådan sammen at de bedste 5-10% af klubberne herinde er lysår foran alle andre. Tilbage står er ret bredt midterfelt af middelmådige klubber og tigger og beder efter et godt talent, der kan sælges for 10-50 millioner. Det er den eneste måde hvorpå du som midterklub kan "komme frem i spillet".
Det er jo lidt i den retning jeg ønsker at komme hen. Jeg synes da det er bedre, at hvis en manager virkelig ønsker at finde utrænede potentielle talenter, at manageren skal bruge et af spillets feature (talentspejderen) eller bruge tiden til at søge på transfermarkedet. I stedet bliver spillerne posted her så der er frit slag for storklubberne at hente spillerne for noget der svarer til én kampindtægt for dem. Jo jo der ryger da lidt credits ud af spillet (hvilket der også er brug for), men i det store billede giver det ikke helt mening i mit hoved.

I det mindste kunne man ændre overskriften til 'Utrænede til eliten', men det bliver måske for populistisk :b
Besvar