Utrænede til folket

Skrevet i Generelt

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 01:17
Fætter Højben sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Fætter Højben sagde:
Jeg mener det er muligt at hive dem hjem på utrænede - kommer jo alt an på hvor heldig man er, svært at sige
Jeg vil mene at du tager fejl. Totalt fejl. Jeg tror slet ikke det er muligt at tjene over 300 mio. ved at handle med utrænede.

Kig på dine egne transfers. Hvad har du tjent de sidste 10 sæsoner? 100k?
(hvis vi ser bort fra den ene transfer, hvor du var ekstremt heldig at trække en med enormt potentiale)
Jamen du kan da bare tjekke mine salg med dem som jeg har trukket/findet i min managerprofil, hvis du skulle være i tvivl om hvorvidt det er muligt eller ej. Omkring de 35-36 vil jeg skyde på
Fair nok. Du fik det bare til at lyde som om at det var ingen problem. Det der er vel over 10 års hårdt arbejde? Hvad har du brugt alle de penge på? Dit stadium er ret lille.

Misforstod måske din post. Troede du mente på en enkel spiller, eller inden for kort tid. Godtager gerne at du på 10 år kan tjene 300 mio på utrænede, efter at have brugt, i samme periode, ca. 275 mio. på at købe utrænede på fri transfer.

Bjørnholt FC (And then what) 16. december 2020, 01:18
Olympigue de Marseille sagde:
Fætter Højben sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Fætter Højben sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Fætter Højben sagde:
FC Karakartalspor sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Ham her er på auktion:

https://www.virtualmanager.com/players/14499445-philippe-dior

Har lige budt 11k, gider ikke gamble yderligere.
Synes virkelig utrænede er begyndt at sælge for meget siden jeg sidst spillede. Ved du hvorfor folk vil betale helt op til 200tusind for en utrænet?
Fordi det er muligt at hive 300+ mio hjem på skidtet
Mener du 30+ mio?
Nope men det andet er skam også muligt smiley
Hvad mener du med 300+ mio. så? Hvor lang tid ville du mene der ville gå hvis man fokuserede på at hente utrænede før man tjente over 300 mio.? Og eventuelt, hvor meget har du selv tjent på utrænede?
Bare ignorer ham, du får intet ud af at diskutere med ham smiley Han finder på sine egne kilder og idéer.
Og hvad baserer du så dette på? Ikke særlig intelligent at komme med sådan udmeldinger uden at fremlægge hvorfor at du syntes sådan smiley
Ligesom når du ikke fremlægger bevis for din påstand om at tjene 300+ millioner? smiley Du så grinern smiley
Hvordan vil du ha at jeg skulle fremlægge bevis for det? Spillerne går jo på pension før eller siden, så de fleste af dem er ikke længere tilgængelige til at kunne se deres historik i spillet. Så fortæl mig da gerne hvordan det er muligt at fremvise uden at du ville tro at det er photoshopped smiley

Bjørnholt FC (And then what) 16. december 2020, 01:23
Avalon Bretagne sagde:
Fætter Højben sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Fætter Højben sagde:
Jeg mener det er muligt at hive dem hjem på utrænede - kommer jo alt an på hvor heldig man er, svært at sige
Jeg vil mene at du tager fejl. Totalt fejl. Jeg tror slet ikke det er muligt at tjene over 300 mio. ved at handle med utrænede.

Kig på dine egne transfers. Hvad har du tjent de sidste 10 sæsoner? 100k?
(hvis vi ser bort fra den ene transfer, hvor du var ekstremt heldig at trække en med enormt potentiale)
Jamen du kan da bare tjekke mine salg med dem som jeg har trukket/findet i min managerprofil, hvis du skulle være i tvivl om hvorvidt det er muligt eller ej. Omkring de 35-36 vil jeg skyde på
Fair nok. Du fik det bare til at lyde som om at det var ingen problem. Det der er vel over 10 års hårdt arbejde? Hvad har du brugt alle de penge på? Dit stadium er ret lille.
Hahah ja okay, det var skam ikke intentionen - det handler mest af alt bare om at være heldig mere end noget andet, man kan tjene langt flere penge på at handle med talenter f.eks, så jeg gør det kun af hyggen med det og fordi det er det, som jeg stort set kun har lyst til, da der ikke er så meget andet der giver mening for mig i spillet lige pt. Mht. hvad de så er brugt til er stort set bare på optræning af unge spillere indtil lysten for det også forsvandt

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 01:32
Det interessante er, synes jeg, at ifølge mine løse beregninger baseret på dit nuværende lønbudget og det du normalt bruger på at hente de unge spillere har det kostet dig:

208.000.000 C

At finde, hente og træne de unge spillere de sidste 10 år.

Bjørnholt FC (And then what) 16. december 2020, 01:35
Avalon Bretagne sagde:
Det interessante er, synes jeg, at ifølge mine løse beregninger baseret på dit nuværende lønbudget og det du normalt bruger på at hente de unge spillere har det kostet dig:

208.000.000 C

At finde, hente og træne de unge spillere de sidste 10 år.
Ud fra hvad er du kommet frem til det? Men det må være da jeg har købt spillere indtil at skulle optræne dem så, jeg har simpelthen svært ved at tro på at det har kostet så meget at hente de utrænede - men man ved self aldrig.....

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 01:39
Fætter Højben sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Det interessante er, synes jeg, at ifølge mine løse beregninger baseret på dit nuværende lønbudget og det du normalt bruger på at hente de unge spillere har det kostet dig:

208.000.000 C

At finde, hente og træne de unge spillere de sidste 10 år.
Ud fra hvad er du kommet frem til det? Men det må være da jeg har købt spillere indtil at skulle optræne dem så, jeg nægter simpelthen at tro på at det har kostet så meget at hente de utrænede - men man ved self aldrig.....
Nej det tal er formentlig for højt, men lige nu betaler du mellem 350-400 tusind for lønninger og transersummer om ugen. Jeg kan prøve at nå frem til at mere præcist tal. Det ligger nok nærmere på omkring 100-150 mio.

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 01:43
Hvis man tager alle dine "Aktive" sæsoner som er 420, når jeg frem til et tal der hedder cirka:

168.000.000

Bjørnholt FC (And then what) 16. december 2020, 01:49
Avalon Bretagne sagde:
Hvis man tager alle dine "Aktive" sæsoner som er 420, når jeg frem til et tal der hedder cirka:

168.000.000
Altså det koster nok omkring 1-3 k at hente en utrænet, og jeg finder nok alt mellem 10-20 hver sæson - tilbage dengang hvor det stadig var muligt at finde utrænede på den frie transfer kunne man snildt finde op imod 30

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 01:49
Avalon Bretagne sagde:
Hvis man tager alle dine "Aktive" sæsoner som er 420, når jeg frem til et tal der hedder cirka:

168.000.000
Dette tal er dog formentlig for lavt da det ikke medtager spillerlønninger, men kun personalelønninger.

Bjørnholt FC (And then what) 16. december 2020, 02:01
Avalon Bretagne sagde:
Avalon Bretagne sagde:
Hvis man tager alle dine "Aktive" sæsoner som er 420, når jeg frem til et tal der hedder cirka:

168.000.000
Dette tal er dog formentlig for lavt da det ikke medtager spillerlønninger, men kun personalelønninger.
Nu tænker jeg også kun på hvad det har kostet at hente selve spillerne
Besvar