Utrænede til folket

Skrevet i Generelt

Benløse Forever (The Disco guy) 5. marts 2021, 10:38
Hvorfor har man lavet denne tråd, er dybt godnat så allle dem der ikke har licens, kan hente dem uden spejdere og os andre der køber licens og spejdere, kan kigge langt efter spillere på fri, dybt godnat undskyld min surhed

Chickenlegs United (Jaksi) 5. marts 2021, 10:47
Benløse Forever sagde:
Hvorfor har man lavet denne tråd, er dybt godnat så allle dem der ikke har licens, kan hente dem uden spejdere og os andre der køber licens og spejdere, kan kigge langt efter spillere på fri, dybt godnat undskyld min surhed
Nu kan klubber med spejdere jo også hente de spillere, som der droppes her.
Bruger du spejdere finder du vel også utrænede- og så kan de sådan set også findes, hvis man gider kigge efter det rigtige i auktioner (og er lidt heldig).

God weekend. Gå en tur i det gode vejr :-)

Vh Jakob

Benløse Forever (The Disco guy) 5. marts 2021, 10:55
Jo jo jeg betaler for det, og de andre gør ikke og jeg plejer at finde 10 om ugen uden træning, den sidste lange tid Max 2, og er helt sikker på det er den tråd der gør det

FC Karakartalspor (Ozcelik) 5. marts 2021, 10:57
Benløse Forever sagde:
Jo jo jeg betaler for det, og de andre gør ikke og jeg plejer at finde 10 om ugen uden træning, den sidste lange tid Max 2, og er helt sikker på det er den tråd der gør det
Jeg finder en gang imellem nogen på fri transfer, så vi har da stadig en lille fordel. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 5. marts 2021, 11:12
Benløse Forever sagde:
Jo jo jeg betaler for det, og de andre gør ikke og jeg plejer at finde 10 om ugen uden træning, den sidste lange tid Max 2, og er helt sikker på det er den tråd der gør det
Hvordan skulle denne tråd gøre at du finder færre? Det eneste denne tråd måske gør er at priserne på de utrænede på auktion stiger. Det eneste der umiddelbart skulle kunne gøre at dine spejdere finder færre spillere er et mindre udbud, hvilket ikke har noget med tråden at gøre, da langt de fleste i den er på auktion. En øget efterspørgsel, hvilket vil skyldes at flere klubber har fået spejdere og/eller dem der har i forvejen, bruger dem oftere. Eller at du bare er uheldig. Jeg tror det er den sidste. Har selv haft en periode hvor jeg nærmest ikke fandt noget. Det går over igen.

Benløse Forever (The Disco guy) 5. marts 2021, 11:29
Klart dem på auktion er lige for alle, men dem på fri uden auktion er der jo også mange der bliver lagt her, og syntes dem med licens skulle trods alt havde en fordel , i stedet for dem uden licens eller har jeg misforstået noget her

FC Karakartalspor (Ozcelik) 5. marts 2021, 11:32
Benløse Forever sagde:
Klart dem på auktion er lige for alle, men dem på fri uden auktion er der jo også mange der bliver lagt her, og syntes dem med licens skulle trods alt havde en fordel , i stedet for dem uden licens eller har jeg misforstået noget her
Du har fuldstændig ret. Desværre tror jeg bare dit argument er forkert. Næsten alle spillere i denne tråd er på auktion. Dem på fri transfer vil man jo ikke lægge ind. Dem ansætter man selv.

Aarhus (big boss) 5. marts 2021, 11:34
Benløse Forever sagde:
Hvorfor har man lavet denne tråd, er dybt godnat så allle dem der ikke har licens, kan hente dem uden spejdere og os andre der køber licens og spejdere, kan kigge langt efter spillere på fri, dybt godnat undskyld min surhed
Jeg har tidligere meldt dette til adminsne herinde, specielt med denne her i omtanke

3.3. Handelsnetværk
Det er ikke tilladt, at etablere handelsnetværk med henblik på at hjælpe venner med at opnå bedre pris for spillere ved at kunstigt byde prisen op på auktioner.

Og at det naturligvis underminerer et af funktionerne med spillet.

De afviste desværre blankt.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 5. marts 2021, 11:37
Herning sagde:
Benløse Forever sagde:
Hvorfor har man lavet denne tråd, er dybt godnat så allle dem der ikke har licens, kan hente dem uden spejdere og os andre der køber licens og spejdere, kan kigge langt efter spillere på fri, dybt godnat undskyld min surhed
Jeg har tidligere meldt dette til adminsne herinde, specielt med denne her i omtanke

3.3. Handelsnetværk
Det er ikke tilladt, at etablere handelsnetværk med henblik på at hjælpe venner med at opnå bedre pris for spillere ved at kunstigt byde prisen op på auktioner.

Og at det naturligvis underminerer et af funktionerne med spillet.

De afviste desværre blankt.
Kan dog heller ikke se hvad det har med handelsnetværk at gøre. Ingen får noget ud af at en spiller i denne tråd bliver dyrere. Pengene forsvinder jo bare.

Aarhus (big boss) 5. marts 2021, 11:39
Kyoto Okami FC sagde:
Herning sagde:
Benløse Forever sagde:
Hvorfor har man lavet denne tråd, er dybt godnat så allle dem der ikke har licens, kan hente dem uden spejdere og os andre der køber licens og spejdere, kan kigge langt efter spillere på fri, dybt godnat undskyld min surhed
Jeg har tidligere meldt dette til adminsne herinde, specielt med denne her i omtanke

3.3. Handelsnetværk
Det er ikke tilladt, at etablere handelsnetværk med henblik på at hjælpe venner med at opnå bedre pris for spillere ved at kunstigt byde prisen op på auktioner.

Og at det naturligvis underminerer et af funktionerne med spillet.

De afviste desværre blankt.
Kan dog heller ikke se hvad det har med handelsnetværk at gøre. Ingen får noget ud af at en spiller i denne tråd bliver dyrere. Pengene forsvinder jo bare.
Det kunne adminsne heller ikke-

Ingen får noget ud af det heller ikke dem som enten bruger tiden på at søge efter utrænede på auktion eller får gevinst af at bruge talentspejderne.

Du er meget fokuseret på gevinst, men det problemet egentligt er, er ugunst.
Besvar