Utrænede til folket

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 18. september 2017, 14:34
FC Barcelona DK sagde:
HDS Academy sagde:
Basserne IF sagde:
Hvordan finder i utrænet? hvilket metoder bruger i?
Det er kun talentspejdere der kan finde utrænede. Udover dem man selv kan oprette selvfølgelig
Man kan da sagtens finde utrænede uden talentspejder. Det tager bare 1000 år at finde en :-)
Vman har lukket for at vi kan finde dem uden spejder. Førhen fandt jeg 5 utrænede hver dag. Nu finder jeg højest et par stykker om dagen. Og slet ingen sidst på ugen. Vman burde smide 500 utrænede ud hver dag. 100 med enormt - 100 med formidabel - 100 med lovende - 100 fornuftig - 100 uden potentiale.
Så ville vman drukne i penge fra salg af vmanklip. smiley

Østerbro IF (Numero uno) 18. september 2017, 14:36
FC Barcelona DK sagde:
HDS Academy sagde:
Basserne IF sagde:
Hvordan finder i utrænet? hvilket metoder bruger i?
Det er kun talentspejdere der kan finde utrænede. Udover dem man selv kan oprette selvfølgelig
Man kan da sagtens finde utrænede uden talentspejder. Det tager bare 1000 år at finde en :-)
Det kan man ikke længere nej

Chelsea FC (Aqu) 18. september 2017, 14:37
BERLIN EAST FC sagde:
FC Barcelona DK sagde:
HDS Academy sagde:
Basserne IF sagde:
Hvordan finder i utrænet? hvilket metoder bruger i?
Det er kun talentspejdere der kan finde utrænede. Udover dem man selv kan oprette selvfølgelig
Man kan da sagtens finde utrænede uden talentspejder. Det tager bare 1000 år at finde en :-)
Vman har lukket for at vi kan finde dem uden spejder. Førhen fandt jeg 5 utrænede hver dag. Nu finder jeg højest et par stykker om dagen. Og slet ingen sidst på ugen. Vman burde smide 500 utrænede ud hver dag. 100 med enormt - 100 med formidabel - 100 med lovende - 100 fornuftig - 100 uden potentiale.
Så ville vman drukne i penge fra salg af vmanklip. smiley
Så man skal kunne købe sig til succes i følge dig? Den der har flest penge IRL tjener flest i vman....

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 18. september 2017, 14:44
Bagsværd Boldklub sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
FC Barcelona DK sagde:
HDS Academy sagde:
Basserne IF sagde:
Hvordan finder i utrænet? hvilket metoder bruger i?
Det er kun talentspejdere der kan finde utrænede. Udover dem man selv kan oprette selvfølgelig
Man kan da sagtens finde utrænede uden talentspejder. Det tager bare 1000 år at finde en :-)
Vman har lukket for at vi kan finde dem uden spejder. Førhen fandt jeg 5 utrænede hver dag. Nu finder jeg højest et par stykker om dagen. Og slet ingen sidst på ugen. Vman burde smide 500 utrænede ud hver dag. 100 med enormt - 100 med formidabel - 100 med lovende - 100 fornuftig - 100 uden potentiale.
Så ville vman drukne i penge fra salg af vmanklip. smiley
Så man skal kunne købe sig til succes i følge dig? Den der har flest penge IRL tjener flest i vman....
Nej jeg tænker ikke på at man skal kunne købe sig til succes. Jeg tænker på at vman kunne få nogle tiltrængte penge i kassen, sådan de kunne ansætte en udvikler mere. Men du har ret. Det giver måske en fordel til dem som har flest penge IRL.






Hamburger Sport Verein (Niller) 18. september 2017, 18:09
Godt nok på auktion, men ihvertfald en utrænet smiley

https://www.virtualmanager.com/players/12242378-atle-jens
Besvar