Vi mangler Crew medlemmer! (låst)

Skrevet i Generelt

The Red Devil (Bårdur) 22. juli 2014, 08:11
Vi mangler Crew medlemmer!

Har du lyst til at være med til at være en del af Virtual Manager crew?

Crewet er en uundværlig del af Virtual Manager. Vi er en lille sammentømret enhed, der i fællesskab arbejder for at brugerne får en god oplevelse med spillet. Crewet består i dag af 10 danske og 4 Internationale brugere. På den Internationale side er vi godt tilfreds med den nuværende bemanding, men vi mangler danske crew medlemmer. Vi søger derfor en række brugere, der kunne tænke sig at være med til at drive Virtual Manager. Vi søger følgende:

Supportere
Som supporter besvarer du support sager sendt fra brugerne. Vores brugere henvender sig om stort som småt. Det handler typisk om hjælp til spillet, eller hjælp til at forstå funktionerne i spillet. Supporteren er den har mest kontakt til brugerne. Det kræver godt kendskab til alle aspekter af spillet at være Supporter.

Ombudsmand
Vores Cheat Hunters vurderer mistænkelige handler ud fra en række kriterier. De vurderer om en handel er tilladt eller ej. Såfremt Cheat Hunters vurderer at en handel kan dømmes ulovlig, får brugeren en bøde og handelsban. Det er ombudsmandens opgave at stille sig på brugernes side, og sikre at de vurderinger som Cheat Hunters foretager er korrekte. Såfremt Cheat Hunters har lavet en fejlvurdering, er det Ombudsmandens opgave at gå i dialog med Cheat Hunters og få dommen omstødt. Det kræver at Ombudsmanden har forståelse på markedspris og god erfaring med at handle med spillere.

Forum Administrator
Vores moderatorer er med til at sikre at vores forum holdes rent. De sikrer at vores brugere overholder vores reglement. Når en tråd er ved at løbe af sporet er det moderatorernes opgave at få tråden tilbage på sporet. Som Forum Admin er man ansvarlig for moderatorerne. Man udsteder forum advarsler og bans, vedligeholder et register over advarsler og bans og sikrer at moderatorerne overholder gældende retningslinjer og reglement. Det kræver erfaring med forum at være Forum Administrator.

Bug Moderator
Vores fejlrapporter er noget af det vi har været for dårlige til at prioritere. Det vil vi gerne gøre bedre. Derfor søger vi nu et par bug moderatorer, der får til opgave at besvare og behandle vores fejlrapporter. Dermed vil det være mere lige til for udviklerne at behandle de bekræftede fejlrapporter. Det kræver en god og solid forståelse for spillet, samt en smule teknisk indsigt.

Fælles for alle stillinger er, at vi forventer at man er i stand til at håndtere det ansvar, man får tildelt. Vi ser helst:
  • At du er minimum 18 år gammel – er du under 18 år vil du som udgangspunkt ikke komme i betragtning.
  • At du er i stand til at forholde dig til vores reglement og hvad der er god adfærd.
  • At du har minimum 6 måneders erfaring i spillet fra din nuværende klub.
  • At du er god til at kommunikere på skrift.
  • At du ikke tidligere har modtaget straf i Virtual Manager.
  • Vigtige personlige egenskaber vil være modenhed, ansvarlighed, ærlighed, selvkontrol og gode samarbejdsevner.
Hvis det lyder som noget for dig må du meget gerne sende en ansøgning igennem vores support system. Som emne bedes du skrive Ansøgning - Crew.

Ansøgningen bør som minimum indeholde:
  • Lidt om din klub. Hvilke erfaringer du har med spillet – hvad der gør dig bedre end andre ansøgere. Dine forventninger til stillingen, hvilke stillinger du er interesseret i, hvor meget tid du har til stillingen, samt hvorfor du søger?
  • Hvem du er, navn, uddannelse/arbejde, interesser, Skype brugernavn mv.
Der er ingen ansøgningsfrist. Opslaget vil være her indtil de rette er fundet smiley

For din indsats kvitterer vi med gratis licens i hele den periode du er hos os.
Oplæring vil typisk finde sted over Skype (voice).

Har du nogle spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at stille dem her via supporten.

Med venlig hilsen
Bårdur, Administrator

Slettet klub 22. juli 2014, 09:31
+1

De Røde Ulve (Talent udsalg) 22. juli 2014, 20:59
Hvad hvis man ikke har Skype, eller tænkt sig at anskaffe det, så kan man ikke søge ind?

Slettet klub 22. juli 2014, 21:09
Jeg har ingen interesse, men ren principielt er det da utrolig intolerant at man ikke må være tidligere straffet.

På hvilken måde gør det en til en dårligere kandidat, at man fx har købt sin brors spiller for overpris, for 7 år siden da man var 12?

Jeg som sagt ingen interesse, og tvivler på at I vil have mig, men jeg tror at I går glip af nogle gode folk med den slags middelalderligheder smiley

Slettet klub 22. juli 2014, 21:12
Ulvekobbelet sagde:
Jeg har ingen interesse, men ren principielt er det da utrolig intolerant at man ikke må være tidligere straffet.
"Vi ser helst..."

Det er ingen udelukkelse men en præference smiley

Slettet klub 22. juli 2014, 21:18
Ahh så er det jo en helt anden snak smiley

Go get 'em bådur!

The Red Devil (Bårdur) 22. juli 2014, 21:42
FC Himmelhundene sagde:
Hvad hvis man ikke har Skype, eller tænkt sig at anskaffe det, så kan man ikke søge ind?
Skype er mest af hensyn til oplæring. Vi har tidligere anvendt chat, som er en noget langsom og besværlig måde. Det er utrolig rart at kunne dele skærm således at jeg kan pege imens jeg taler. Det sparer virkelig meget tid og gør at udbyttet bliver meget større.

Det er ikke fordi at det ikke kan lade sig gøre - men det foretrækkes. Er der andre programmer der kan noget lignende kan vi sagtens kigge på det.

Der er også Skype crew samtaler (chat), men det er blot et tilbud.

The Red Devil (Bårdur) 22. juli 2014, 21:43
Ulvekobbelet sagde:
Jeg har ingen interesse, men ren principielt er det da utrolig intolerant at man ikke må være tidligere straffet.

På hvilken måde gør det en til en dårligere kandidat, at man fx har købt sin brors spiller for overpris, for 7 år siden da man var 12?
Pointen er blot - at man er bedre stillet såfremt man ikke har snydt for nylig smiley Det er vel egentlig ganske logisk. At gå 7 år tilbage i tiden er måske lige voldsomt nok.

Purple Ravens (Natteravnen) 22. juli 2014, 21:56
Ulvekobbelet sagde:
Jeg har ingen interesse, men ren principielt er det da utrolig intolerant at man ikke må være tidligere straffet.

På hvilken måde gør det en til en dårligere kandidat, at man fx har købt sin brors spiller for overpris, for 7 år siden da man var 12?

Jeg som sagt ingen interesse, og tvivler på at I vil have mig, men jeg tror at I går glip af nogle gode folk med den slags middelalderligheder smiley
Hvis man antager at crewet bestod af forhenværende cheaters, så ville crewet jo også miste sin legitimitet. Man kunne derfor godt forestille sig at der ville lyde et ramaskrig fra brugerne hvis man ansatte en der havde snydt - hvordan skal man som bruger så kunne have tillid til systemet? Ligesom du næppe ser et scenarie hvor politiet går ud og ansætter en der for en uge siden, lige har røvet en bank. smiley

Mvh. Ravnen

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 22. juli 2014, 22:20
Jeg tror ikke det gør så meget hvis det er sket for nogle år siden.
Besvar