Banner/Logoer

Skrevet i Banner/logoer

Stone Island FC (Bonne) 12. december 2014, 22:14
op

Stone Island FC (Bonne) 15. december 2014, 14:52
op


Stone Island FC (Bonne) 17. december 2014, 12:23
op

FC Winther (Kenneth Winther) 17. december 2014, 14:25
lækkert logo Olympigue De Marseille smiley

Danmark (Danmark) 17. december 2014, 16:58
Enig i at det er et flot logo. Det kan dog desværre ikke godkendes, da 'FC' er forsømt i logoet. Vi tillader forkortelser, men ikke decideret undladelser. 'F' eller 'FC' er derfor nødt til at indgå i logoet. smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 17. december 2014, 17:06
Arh, den havde jeg glemt - IGEN... og det er et af de eneste logoer jeg ikke har lavet en PSD til..

Slettet klub 17. december 2014, 18:06
Danmark sagde:
Enig i at det er et flot logo. Det kan dog desværre ikke godkendes, da 'FC' er forsømt i logoet. Vi tillader forkortelser, men ikke decideret undladelser. 'F' eller 'FC' er derfor nødt til at indgå i logoet. smiley
"Danmark" er da også forsømt i dit logo? Og efterhånden ser jeg flere og flere logoer uden tekst?

Danmark (Danmark) 17. december 2014, 18:10
Ribe Gunners sagde:
Danmark sagde:
Enig i at det er et flot logo. Det kan dog desværre ikke godkendes, da 'FC' er forsømt i logoet. Vi tillader forkortelser, men ikke decideret undladelser. 'F' eller 'FC' er derfor nødt til at indgå i logoet. smiley
"Danmark" er da også forsømt i dit logo? Og efterhånden ser jeg flere og flere logoer uden tekst?
Når du trykker "Skift logo", er en af reglerne denne: "Den eneste tekst, der må anvendes, er klubbens navn (forkortelser er tilladt) og årstallet for klubbens grundlæggelse."

Altså må man i følge de nye regler godt undlade navne helt, men hvis man beslutter sig for at anvende tekst, så skal man udføre forkortelsen grammatisk korrekt eller anvende hele navnet. smiley

/Vi slutter samtalen her drenge. I må meget gerne kontakte mig over brev, hvis der er mere, som I er i tvivl om. smiley

Stone Island FC (Bonne) 19. december 2014, 17:29
op
Besvar