Hvordan skal vi nu træne vores spillere?

Skrevet i Generelt

FC Savanna (Mr Nobody) 12. oktober 2014, 08:09
Efter alle de nye opdateringer, så finder jeg det meget forvirrende, hvordan vi nu skal træne vores spillere, da det lyder til at træningskampe er ligegyldige (det trænede jeg altid mine ungdomsspillere i) men hvordan får man mest ud af træning nu?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad målmænd skal trænes i, forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere, så finder jeg 4 trænere, en til hver formation.

FC Savanna (Mr Nobody) 12. oktober 2014, 19:24
Det var ikke en joke, jeg finder det rent faktisk forvirrende :-)

Derfor vil jeg gerne vide hvordan alle positioner skal trænes.

Målmandstræning?
Forsvarsspiller?
Midtbane?
Angribere?
Ungdomsspillere? Skal de trænes udfra ovenstående kategorier eller kun i træningskampe? Eller skal de også have deres helt egen træner? Pt har jeg 4 trænere, som bruges til hvert enkelt position, men jeg ved ikke om det er den rette måde at gøre det på, jeg synes bare ikke at træningskampe giver ret meget stigning, med blot én træner

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 12. oktober 2014, 19:37
Du skal intet træne udover løb. hvis du ikke kan dy dig, så nap teknik.

FC Savanna (Mr Nobody) 12. oktober 2014, 19:42
Silkeborg IF sagde:
Du skal intet træne udover løb. hvis du ikke kan dy dig, så nap teknik.
Wauw seriøst? Det vil sige en forsvarsspiller fx aldrig skal lære tackling, eller en midtbane skal lære aflevering og en angriber afslutning?

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 12. oktober 2014, 20:49
FC Savanna sagde:
Silkeborg IF sagde:
Du skal intet træne udover løb. hvis du ikke kan dy dig, så nap teknik.
Wauw seriøst? Det vil sige en forsvarsspiller fx aldrig skal lære tackling, eller en midtbane skal lære aflevering og en angriber afslutning?
Vman har en fejl i deres træning.
Eksempelvis mister du næsten 75 % af træningen ved opdækning.
Ved løb får du det største udbytte. Derefter kommer Teknik.



[*img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10534515_426605864147206_2253244028908087391_n.png[/img]

HJK Helsinki (Desmond Von Havnevaffel) 12. oktober 2014, 20:54
Jeg forstår ikke problemet? Træn dem dog ligesom du gjorde i sidste uge..

Nico City (Manager of Niconick) 12. oktober 2014, 21:26
Jeg syntes også det ser lidt underligt ud - der må være nogle som kan sige hvordan man skal træne dem?

Slettet klub 12. oktober 2014, 21:32
FC Savanna sagde:
Efter alle de nye opdateringer, så finder jeg det meget forvirrende, hvordan vi nu skal træne vores spillere, da det lyder til at træningskampe er ligegyldige (det trænede jeg altid mine ungdomsspillere i) men hvordan får man mest ud af træning nu?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad målmænd skal trænes i, forsvarsspillere, midtbanespillere og angribere, så finder jeg 4 trænere, en til hver formation.
Indtil der kommer nye træningsinstrukser, kan jeg godt anbefale at træne dine spillere i disse øvelser: Løb, Teknik, En i midten og Dødbolde hvis man vil se sine spillere stige i de nye stats og vurdering. Træningskamp træner jeg sjældent
Team building kun til målmænd.
De andre øvelser holder jeg mig frasmiley

Held og lykke.

FC Savanna (Mr Nobody) 12. oktober 2014, 22:29
Der er vel ikke nogen som har lavet desideret træningsprogrammer endnu for hver position?

HJK Helsinki (Desmond Von Havnevaffel) 12. oktober 2014, 22:32
FC Savanna sagde:
Der er vel ikke nogen som har lavet desideret træningsprogrammer endnu for hver position?
Ja
Besvar