Søger du logo ? Kig her!

Skrevet i Banner/logoer

Grandline FC (Jan) 17. november 2014, 21:47
I denne tråd vil du finde en guide til hvordan du laver en logotråd som kan skaffe dig et logo hurtigere end ellers.
Alt for mange tråde i B/L er tomme for indhold og har kun en tekst hvor der står "Frie krav, find selv på noget" eller lignende som logomagere ikke rigtig kan bruge til noget og derfor i de fleste tilfælde bare springer din tråd over.
For at undgå dette vil jeg anbefale dig at følge denne guide:

Overskrift
En god og simpel overskrift sørger for at du får logomagerens opmærksomhed.
Man skal ud fra overskriften kunne se hvad det er du søger og det skal helst ikke se for rodet ud, så en simpel overskrift som "Logo/Banner - Klubnavn" ville være den optimale løsning og, så er det netop den slags overskrifter der gør at din tråd bliver mere tiltrækkende for en logomager frem for en tråd hvor overskriften f.eks. hedder "Logo og banner søges, giver licens".

Så for at gøre en lang historie kort, gør din overskrift så simpel som muligt, skriv hvad det er du søger og dit klubnavn.

Indhold
Indholdet er det vigtigste i din logotråd. Jo flere krav du har, jo større chance er der for at en logomager vil bruge sin tid på at lave grafik til dig. Noget så simpelt som et motiv du gerne vil have kan gøre forskellen på om en logomager gider bruge tid på dit logo eller ej, da det oftest er tråde med "frie krav" man bare springer over.

En god tråd indeholder oftest følgende punkter:
  • Form
  • Farve
  • Motiv
  • Tekst
  • evt andet, det kan være et link til et logo fra det virkelig liv du synes er meget fedt hvor du godt kunne tænke dig noget lignende


Udfyld så mange af disse punkter som muligt for at gøre det nemmere for logomageren, jo flere krav jo bedre. Det behøver ikke være så stift som det jeg har skrevet, men sørg for at holde det overskueligt og pas på ikke at gøre det rodet smiley

Sig tak
Det lyder måske som en cliché, men et tak i brev kan betyde forskel på om en logomager vil bruge tid på at lave et logo til dig en anden gang.

Slettet klub 21. december 2014, 20:58
jeg vil have at der er en løve og en kat

Screcky Team (Ronnie) 21. december 2014, 23:04
Jeg søger også en der vil være en hjælpelig sjæl smiley

skriv evt hvis i har spørgsmål smiley har allerede lavet et indlæg her i nat så smut derind og skriv smiley

på forhånd tak smiley

Bjørnholt FC (And then what) 21. december 2014, 23:06
Super tråd, sådan.

Slettet klub 22. december 2014, 10:16
er der en der vil lave et logo til mig så er du sød

Grandline FC (Jan) 22. december 2014, 11:40
Læs nu hvad der står, du skal ikke søge logo her, dette er blot en guide til hvordan du skal lave dit eget logoemne

Slettet klub 22. december 2014, 15:46
Godt initiativ, Le Astana smiley

Slettet klub 22. december 2014, 18:14
ok

Slettet klub 11. januar 2015, 10:45
Hej alle.

Jeg søger en behjælpende sjæl der kan lave et logo til mig :-)

Nogen der vil/kan ? :-)


Arsenal (Emil) Crew 12. januar 2015, 11:26
Søger logo/banner
Alt kan du
Besvar