Banner og logo laves uden bekostning

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 6. januar 2015, 09:27
.

Team fame (Jonathan) 24. april 2015, 17:01
Hej ville du kunne lave til pænt logo/ banner til mig ?? og min klub.

eller måske vise mig et program der kan lave logere ??? smiley

det ville være en stor hjælp for mig.

Aalborg Akvavit (Return of the legend) 7. maj 2015, 22:21
Hej. Jeg søger og du har ikke været aktiv i 3 måneder. Håber du kan hjælpe


ses

Atletica Marbella (Michael) 8. maj 2015, 10:20
FC Liljeqvist sagde:
Da vi synes det er lidt grotesk at folk forlanger vman licens eller penge for at lave et logo eller banner.
Jeg er en af de folk der forlanger penge for at lave et profilsæt, og jeg vil meget gerne fortælle hvorfor. Men før jeg gør det, vil jeg gerne give dig/jer cadeau for at lave denne tråd, rigtig fint initiativ!

Jeg kræver et mindre beløb for at lave et logo og banner til en vilkårlig klub for at mere eller mindre frasorter klubber, der bliver inaktive få dage efter, skifter klubnavn eller på anden vis udviser stor utaknemmelig for et stykke arbejde jeg har lavet og brugt min tid på. Jeg gør det bestemt ikke for pengenes skyld, da det vil være langt mere fordelagtigt for mig at samle flasker (timeløn). Jeg har lavet masser af logoer til B/L-forummet ganske gratis, og jeg gør det også stadigvæk. Men jeg synes, at langt de fleste efterspørger er utaknemmelige. Nogle er selvfølgelig super venlige og taknemmelige, men største delen er altså ikke - af hvad jeg har opdaget.

Jeg laver et produkt og tager penge for det, ligesom Virtual Manager gør. Det kan jeg ikke se noget problem med? Jeg tvinger ingen til at købe mit produkt.

Det var lige min holdning, jeg håber ikke det gjorde nogle sure, men jeg ønsker blot at forklare, hvorfor jeg tager penge for det :-)

Lindved Town (FM) 22. maj 2015, 09:14
Hej

Har du tid og mulighed for at lave et logo til mig.
Måske også et banner.

Meget gerne med et lindetræ i. Måske også en gammel select bold :-)

Håber du vil.

På forhånd mange TAK.

Santos Talentos (DOS Santos Patron JR) 22. maj 2015, 09:25
Kunne godt tænke mig et logo der matcher mit navn Brazilian Academy. Der må gerne være nogle spillere på hvis det er muligt, og selvfølgelig grøn, gul og blå farver. Tusind tak på forhånd smiley


Slettet klub 17. juli 2015, 21:27
Søger banner der passer til mit logo

Cottonfield United (Hold t-listet) 18. juli 2015, 09:03
Atletica Marbella sagde:
FC Liljeqvist sagde:
Da vi synes det er lidt grotesk at folk forlanger vman licens eller penge for at lave et logo eller banner.
Jeg er en af de folk der forlanger penge for at lave et profilsæt, og jeg vil meget gerne fortælle hvorfor. Men før jeg gør det, vil jeg gerne give dig/jer cadeau for at lave denne tråd, rigtig fint initiativ!

Jeg kræver et mindre beløb for at lave et logo og banner til en vilkårlig klub for at mere eller mindre frasorter klubber, der bliver inaktive få dage efter, skifter klubnavn eller på anden vis udviser stor utaknemmelig for et stykke arbejde jeg har lavet og brugt min tid på. Jeg gør det bestemt ikke for pengenes skyld, da det vil være langt mere fordelagtigt for mig at samle flasker (timeløn). Jeg har lavet masser af logoer til B/L-forummet ganske gratis, og jeg gør det også stadigvæk. Men jeg synes, at langt de fleste efterspørger er utaknemmelige. Nogle er selvfølgelig super venlige og taknemmelige, men største delen er altså ikke - af hvad jeg har opdaget.

Jeg laver et produkt og tager penge for det, ligesom Virtual Manager gør. Det kan jeg ikke se noget problem med? Jeg tvinger ingen til at købe mit produkt.

Det var lige min holdning, jeg håber ikke det gjorde nogle sure, men jeg ønsker blot at forklare, hvorfor jeg tager penge for det :-)
Lige præcis.

Slettet klub 6. august 2015, 22:33
Du må også gerne smide mig på listen smiley

Slettet klub 31. oktober 2015, 15:49
Hej! Jeg søger et logo og et banner! Er der nogle der har lyst til at lave et til min klub, The Dreamteamm? Jeg har ingen krav.
Besvar