Ny tabel over talent udvikling?

Skrevet i Generelt

Patriot (Mark) 30. marts 2015, 12:12
Hej Folkens.

Ved det er kort tid siden at den nye opdatering er kommet.
Men er der blevet udarbejdet en ny tabel, for at se hvor meget en 15 årig skal træne, for at have muligheden for at blive talent.

Tænker på den som mange har brugt, hvor man har kunne se gennemsnitet på alle træningsanlæg, så man kunne se hvad spilleren ville blive værd og hvad gennemsnit han skulle have for at have den pågældende værdi.

Ved godt at værdien ikke passer, men kunne godt bruge en tabel, som jeg kan gå ud fra hvor godt han skal træne på græsplæne for at få et godt talent

På forhånd tak for responsen

Mark
Aerodynamic

Castiglione (Baldassare) 30. marts 2015, 12:21

Gundsømagle United (Sir Hansen) 30. marts 2015, 12:26
Castiglione sagde:
Det ser godt ud. Hvor mange point er det nu de skal have for at nå talent? Har fået slettet det gamle skema, og kan ikke huske det. smiley

Castiglione (Baldassare) 30. marts 2015, 12:27
Hmmm.. Mener det er omkring 21 point smiley

FC Barcelona (Mikkel) 30. marts 2015, 12:31
Castiglione sagde:
Hmmm.. Mener det er omkring 21 point smiley
Godt at se, at du har lavet en opdateret version, din første var lidt off!

Castiglione (Baldassare) 30. marts 2015, 12:33
FC Barcelona sagde:
Castiglione sagde:
Hmmm.. Mener det er omkring 21 point smiley
Godt at se, at du har lavet en opdateret version, din første var lidt off!
Jeg opdaterede den kort efter jeg fremlagde den første version.
Skemaet tager bare udgangspunkt i den gamle tabel og forskelsfaktor på 3.2 smiley

Det kan godt være, at der måske skal laves en helt ny tabel, som baseres på nye analyser.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 30. marts 2015, 12:34
Måske du kunne lave en opdateret version med talentmærker i venstre kolonne, og måske overføre værdikolonnen fra det gamle skema hvis det kan lade sig gøre? smiley

Castiglione (Baldassare) 30. marts 2015, 12:35
Gundsømagle United sagde:
Måske du kunne lave en opdateret version med talentmærker i venstre kolonne, og måske overføre værdikolonnen fra det gamle skema hvis det kan lade sig gøre? smiley
Det er der allerede nogen som har gjort. Kan lige se om det kan findes smiley
Jeg tror dog også, at vi lige skal vente lidt og se hvordan værdierne bliver efter næste sæsonopdatering.

FC Barcelona (Mikkel) 30. marts 2015, 12:38
Castiglione sagde:
FC Barcelona sagde:
Castiglione sagde:
Hmmm.. Mener det er omkring 21 point smiley
Godt at se, at du har lavet en opdateret version, din første var lidt off!
Jeg opdaterede den kort efter jeg fremlagde den første version.
Skemaet tager bare udgangspunkt i den gamle tabel og forskelsfaktor på 3.2 smiley

Det kan godt være, at der måske skal laves en helt ny tabel, som baseres på nye analyser.
Din første version var baseret på 32, af en eller anden grund. Din nye her bruger korrekt 3,2 :-)

Altså, T50 på den gamle var 9,5. Hvis man så tager de 304% som du havde som T50 på den første version og dividere med 9,5, så får du 32. Jeg ved ikke hvordan du i første omgang ankom ved 304%, men det kan du måske forklare? Den nye bruger 9,5/3,2x100, hvilket ender korrekt ved 297% :-)

FC Barcelona (Mikkel) 30. marts 2015, 12:39
Gundsømagle United sagde:
Måske du kunne lave en opdateret version med talentmærker i venstre kolonne, og måske overføre værdikolonnen fra det gamle skema hvis det kan lade sig gøre? smiley
Værdierne fra det gamle skema passede ikke, overhovedet. De var fra 2008.
Besvar