Ny tabel over talent udvikling?

Skrevet i Generelt

Patriot (Mark) 30. marts 2015, 16:10
Skemaerne passer ikke overens med nogle spillers træning, hvis du ser med hensyn til gammel træning og procenterne fra det nye.

Tjekkede lige en som havde trænet 5.11 på orange med en stigning på 124 procent.

Og ud fra jeres skemaer ville det sige at han skulle have stige med 155-164 procent.

Lindgrens Akademi (Lindgren) 30. marts 2015, 16:23
AeroDynamic sagde:
Skemaerne passer ikke overens med nogle spillers træning, hvis du ser med hensyn til gammel træning og procenterne fra det nye.

Tjekkede lige en som havde trænet 5.11 på orange med en stigning på 124 procent.

Og ud fra jeres skemaer ville det sige at han skulle have stige med 155-164 procent.
Har du fulgt med i hvorfor der overhovedet er blevet skiftet til %?

Det kommer jo an på hvad en spiller har trænet af øvelse.

FC Barcelona (Mikkel) 30. marts 2015, 16:28
AeroDynamic sagde:
Skemaerne passer ikke overens med nogle spillers træning, hvis du ser med hensyn til gammel træning og procenterne fra det nye.

Tjekkede lige en som havde trænet 5.11 på orange med en stigning på 124 procent.

Og ud fra jeres skemaer ville det sige at han skulle have stige med 155-164 procent.
Det kommer til at passe fra nu af.. Og hold lige en god tone Olympique.

Lindgrens Akademi (Lindgren) 30. marts 2015, 16:41
FC Barcelona sagde:
AeroDynamic sagde:
Skemaerne passer ikke overens med nogle spillers træning, hvis du ser med hensyn til gammel træning og procenterne fra det nye.

Tjekkede lige en som havde trænet 5.11 på orange med en stigning på 124 procent.

Og ud fra jeres skemaer ville det sige at han skulle have stige med 155-164 procent.
Det kommer til at passe fra nu af.. Og hold lige en god tone Olympique.
Dafaq, ordentlig tone??

Hvad helvede snakker du om?? smiley

Jeg spurgte blot om han havde fulgt med, eller om han er en af dem som ikke er vildt meget på forum eller læser nyhederne smiley

Slettet klub 18. januar 2016, 13:26
Hej,

Gammel tråd. Og det beklager jeg.

Men jeg har startet ny klub, idag. Og har ikke spillet i 4 år.
Passer skemet eller?

FC Razor (Jeppe) 18. januar 2016, 19:45
Ja skemaet passer stadig.

Mine erfaringer siger dog, at det er ved 21 point, at spillerne bliver talent smiley

H C B XD (Hans) 9. maj 2016, 11:59
hvordan kan man så have et talent, som har et total på 18?

Lindgrens Akademi (Lindgren) 9. maj 2016, 13:25
H C B XD sagde:
hvordan kan man så have et talent, som har et total på 18?
Fordi vman er ved at dø smiley

Loyals (VMEnhancer) 9. maj 2016, 15:31
Olympigue De Marseille sagde:
H C B XD sagde:
hvordan kan man så have et talent, som har et total på 18?
Fordi vman er ved at dø smiley
Og/eller fordi at talentmærkerne bliver givet ud fra det skjulte potentialetal, som i det benævnte tilfælde måske har været højere end det som træningerne har vist, da træningerne blot viser et estimat af det skjulte potentialetal.

Slettet klub 9. maj 2016, 16:00
H C B XD sagde:
hvordan kan man så have et talent, som har et total på 18?
Talentmærket bliver givet ud fra træningen - ikke den samlede total af egenskaber. (18).

Besvar