Værdiopdatering - Helt ude i hampen...

Skrevet i Generelt

Slettet klub 13. april 2015, 15:44
"Se hvad jeg skriver i stedet for at gå mig på nerverne."

Ok: "Tja, 5 millioner er måske for meget, men han er da mindst 2-3 mio. værd."

Det er det jeg forholder mig til smiley At du så trækker i land bagefter og siger at det handler om at han holder snittet, ja, det er jo en anden sag smiley

@Trophy

Vi diskuterer bare, og jeg prøver på¨bedst mulig vis, ikke at gå Marseille på nerverne smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 13. april 2015, 15:49
Lundahl Football Club sagde:
"Se hvad jeg skriver i stedet for at gå mig på nerverne."

Ok: "Tja, 5 millioner er måske for meget, men han er da mindst 2-3 mio. værd."

Det er det jeg forholder mig til smiley At du så trækker i land bagefter og siger at det handler om at han holder snittet, ja, det er jo en anden sag smiley

@Trophy

Vi diskuterer bare, og jeg prøver på¨bedst mulig vis, ikke at gå Marseille på nerverne smiley
Hvad har jeg trukket i land? Han er mindst 2-3 mio værd med en træning på 65%.


Lad os dog diskutere, bland jer udenom.

Brøndby IF A (Latterlige resultater) 13. april 2015, 15:52
Fantastisk at man kan værdisætte så mange 15 årige til astronomiske beløb, samtidig med at klassespillere på stribe falder til halvdelen af deres oprindelige værdi ???,

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 13. april 2015, 15:53
Olympigue De Marseille sagde:
Lad os dog diskutere, bland jer udenom.
Jeg vil gerne bede jer om at diskutere i et andet fora - eventuelt over brev, når tonen skal føres som I gør smiley Det håber jeg I vil respektere.

M.v.h
THFC

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 13. april 2015, 15:54
brøndby girls sagde:
Fantastisk at man kan værdisætte så mange 15 årige til astronomiske beløb, samtidig med at klassespillere på stribe falder til halvdelen af deres oprindelige værdi ???,
Jeg synes ikke at jeg har set klassespillere falde i værdi? Er der en bestemt årgang du tænker på? Jeg har ingen spillere på mit hold, der er faldet, og jeg har altså ingen 15 årige.

M.v.h.
THFC

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 13. april 2015, 16:47
Trophy Hunters FC sagde:
brøndby girls sagde:
Fantastisk at man kan værdisætte så mange 15 årige til astronomiske beløb, samtidig med at klassespillere på stribe falder til halvdelen af deres oprindelige værdi ???,
Jeg synes ikke at jeg har set klassespillere falde i værdi? Er der en bestemt årgang du tænker på? Jeg har ingen spillere på mit hold, der er faldet, og jeg har altså ingen 15 årige.

M.v.h.
THFC
De bedste ældre spillere som ikke handles særlig tit er faldet drastisk.
Min AH er faldet 52 mio. Og et hav andre er faldet med op til 40 mio.

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 13. april 2015, 16:55
Südkurve sagde:

De bedste ældre spillere som ikke handles særlig tit er faldet drastisk.
Min AH er faldet 52 mio. Og et hav andre er faldet med op til 40 mio.
At han har været over 100 mio i værdi er i sig selv også ret vildt! Ikke at hans nuværende værdi nødvendigvis kan retfærdiggøres - hvilket vel er generelt for en stor del af markedet denne uge :p Men ja, dem der mister en del i værdi har ikke været så højtråbende, så det er faktisk ikke noget jeg er stødt på smiley


FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 13. april 2015, 17:19
Team Daugaard sagde:
Link Slettet - Moderator FC Deluga Denne gut. Mit første hjemmedyrket talent, blev noget overrasket da jeg så hans værdi smiley
Jeg har slettet linket, da han er på auktion.

Slettet klub 13. april 2015, 17:34
FC Deluga sagde:
Team Daugaard sagde:
Link Slettet - Moderator FC Deluga Denne gut. Mit første hjemmedyrket talent, blev noget overrasket da jeg så hans værdi smiley
Jeg har slettet linket, da han er på auktion.
Fair nok

Slettet klub 13. april 2015, 17:52
Trophy Hunters FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:
Lad os dog diskutere, bland jer udenom.
Jeg vil gerne bede jer om at diskutere i et andet fora - eventuelt over brev, når tonen skal føres som I gør smiley Det håber jeg I vil respektere.

M.v.h
THFC
Jeg kan ikke se hvad der er galt med tonen? Godt nok er Marseille en anelse flabet, men vi diskuterer vel sagligt nok smiley
Besvar