Bedste træninger - Individuel Efter 30-3-15 (Låst)

Skrevet i Generelt

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 3. juli 2015, 00:48


FC Barcelona (Mikkel) 3. juli 2015, 13:03
Mr xX blev pigesur og krævede, at han fik sin tråd tilbage, da Danmark lavede en ny, og det her er så resultatet. Tråden er ikke blevet opdateret i 12 dage nu.


Slettet klub 5. juli 2015, 00:17

REAL MADRID XX (Mr Xx) 5. juli 2015, 04:03
FC Barcelona sagde:
Mr xX blev pigesur og krævede, at han fik sin tråd tilbage, da Danmark lavede en ny, og det her er så resultatet. Tråden er ikke blevet opdateret i 12 dage nu.
Nej jeg blev ikke sur og jeg ved at jeg er bagud, jeg har dog i sinde af opdaterer den imorgen, jeg har simpelthen ikke haft tiden og det beklager jeg, det gavner jo ikke mig at der kommer flere og flere træninger, men har været i så meget arbejde at jeg har brugt måske 10 min på Vman jeg opdaterer alle og som jeg skrev sidst så bliver den opdateret når jeg ser en træning, men der har været for meget run på jeg vidste ikke der ville være så meget arbejde og kan kun sige, jeg ordner den og vil fremover opdaterer den når der er en træning eller i hvert fald ikke som nu, det er min skyld og jeg er ked af at jer som er skuffet, det er jeg ked over og ordner den og vil bruge lidt mere tid på Vman end jeg har gjort den sidste måned.

REAL MADRID XX (Mr Xx) 5. juli 2015, 05:28
Så er 6-7-8 side færdig. Men kæmper videre med alle de andre p.t.

REAL MADRID XX (Mr Xx) 5. juli 2015, 11:50
Opdateret.

Morsø Fighters (Landmanden) 5. juli 2015, 13:23
række følgen ser noget underlig ud på turkis, og så er der et link der er kikset på sort smiley

AI Nassr Riyadh (Ophørsudsalg - byd) 5. juli 2015, 17:55
109 % på lille baneanlæg smiley
Besvar