dagens dumhed

Skrevet i Generelt

Barcelona FC (Dan Poulsen) 15. september 2015, 08:57
Det er sket op til flere gange for mig.. dog ikke med det nye hold smiley

Barcelona FC (Dan Poulsen) 15. september 2015, 09:11
Jeg har dog dagligt lavet en "dagens dumhed" i næsten en måned, nu. Den er dog lidt anderledes end din.
Det var først igår jeg fandt ud af at man kan justerer træningen, og skrue op for hvad de primært skal træne. smiley
Det er ikke så let igen og komme tilbage, og der pludselig er vendt op og ned på det hele smiley

Waterboys (The Waterboy) 15. september 2015, 18:56
Barcelona FC sagde:
Jeg har dog dagligt lavet en "dagens dumhed" i næsten en måned, nu. Den er dog lidt anderledes end din.
Det var først igår jeg fandt ud af at man kan justerer træningen, og skrue op for hvad de primært skal træne. smiley
Det er ikke så let igen og komme tilbage, og der pludselig er vendt op og ned på det hele smiley
Haha.. Ja det må godt nok siges at være en brøler smiley

Slettet klub 15. september 2015, 21:30
Det er også lækkert når man en enkelt måned lige er nød til at forlænge licens gennem mobilen, for så at glemme det 3-4 måneder i streg smiley

3-dobbelt pris <3

Barcelona FC (Dan Poulsen) 15. september 2015, 21:50
Pionsat sagde:
Det er også lækkert når man en enkelt måned lige er nød til at forlænge licens gennem mobilen, for så at glemme det 3-4 måneder i streg smiley

3-dobbelt pris <3
Det bliver bedre og bedre! Der må være flere der har nogle dumheder de bare må dele med os smiley
Waterboys sagde:
Barcelona FC sagde:
Jeg har dog dagligt lavet en "dagens dumhed" i næsten en måned, nu. Den er dog lidt anderledes end din.
Det var først igår jeg fandt ud af at man kan justerer træningen, og skrue op for hvad de primært skal træne. smiley
Det er ikke så let igen og komme tilbage, og der pludselig er vendt op og ned på det hele smiley
Haha.. Ja det må godt nok siges at være en brøler smiley
Jeps, må dog kunne forsvare mig selv med, at jeg ikke havde været online under implementeringen af den nye træning. Sidst jeg spillede igen var da der stadig var de gamle stats, og man kunne se den gode gamle træning. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 17. september 2015, 00:24
ny dumhed fyret en ungdomsspiller efter 2 træninger nu han talent

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 21. september 2015, 20:34
Jeg glemte at hente de sidste 3 ungdomsspillere i sidste uge.
Mandag starter med at jeg kan hente 6 nye ungdomsspillere.Hvad gør jeg så!
Jeg henter en ungdomsspiller, men glemmer at købe ham. smiley
Jeg tror det bliver en lang uge det her, en rigtig vmanbizz smiley

Sportsforeningen (Dr Iver) 22. september 2015, 07:19
Reaperer stadion lige inden to hjemmekampe -.-

Barcelona FC (Dan Poulsen) 22. september 2015, 08:52
Har trænet klubbens bedste spiller, + en anden ekstrem de sidste 2 dage..
Har dog kun været online på telefonen indtil nu i denne uge, da der først kommer internet i lejligheden d. 28... oktober. smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 22. september 2015, 11:05
Bondos Boys sagde:
Reaperer stadion lige inden to hjemmekampe -.-
Vi smiler smiley
Besvar