Vman på TV2

Skrevet i Generelt

Roma Club (bla bla bla) 20. december 2015, 18:21
meget kreativt synes jeg smiley god jul til dig også

Gudenå FC (Blaki er god) 20. december 2015, 20:00
Meddeles fra manager of Gudenå fc
Min dejlige presse sekretær ringede mig op da jeg var på vej hjem fra Hollywood, hvor vi er ved at lave en film som heder, Da verden stod stille i 90 min.
Gudenå fc,s ærke rival BERLIN EAST FC har benyttet mit fraværd til at snøre nogle tv folk for at komme oven på, men vi kommer igen igen de kommende kampe mellem Gudenå fc og BERLIN EAST FC vil alle top løse damer få fri billet.
mvh manager of Gudenå fc

Ofi Kreta (Ingenting) 20. december 2015, 20:27
Bor du ved Gudenå ? Må være dejligt :o)

Gudenå FC (Blaki er god) 20. december 2015, 20:30
Ofi Kreta sagde:
Bor du ved Gudenå ? Må være dejligt :o)
jeg er vokset op med Gudenåen men bor på fyn og er på sjælland nu
ja gudenåen er bare dejlig

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 24. december 2015, 10:42
TV2 viser klip fra vman.
Exclusiv interview af manager W fra Berlin.

TV2 - Hvordan føles det at vinde over ærkeivalen fra Gudenå.
W - Hjemme på Potsdamer Platz Stadion (Kapacitet 120.000 tilskuere) er det som en tidlig julegave.
TV2 - Gudenå har købt forstærkning for næsten 700 milliarder credits. Hvordan kunne I vinde i dag.
W - Taktik. Da Gudenå begyndte at opkøbe spillere på det meget aktive spillermarked, besluttede vi ikke at være med i det kapløb. Gudenå rådede over langt større credits beløb end vi kunne være med til. Vi har valgt en bred trup af kommende stjerner som får verdens bedste træning her i klubben. Dertil kommer vores taktik, som er blevet tilrettelagt ud fra studier at verdens bedste kampsimulator. Kampsimulatoren på vman er enestående. Man skal iagttage den meget længe for at lære den at kende. Kun ved at oprette et ungdomshold og spille daglige venskabskampe mod en anden klub, med tilsvarende ungdomshold kan man lære kampsimulatoren at kende. Desværre er det de færreste som får denne oplevelse, da det kræver at der er plads nok i truppen. Vi har givet afkald på at hente utrænede og muligheden for at handle på det meget aktive spillermarked her på vman. Vi ville meget gerne kunne hente utrænede til klubben eller købe forstærkning til truppen. Men med kun 25 trupplader har vi prioriteret oplevelsen ved at udvikle et ungdomshold. Mange tror at kun offensiv og langskud dur som taktik. Men der kan jeg med sikkerhed sige at de tager fejl. At kampsimulatoren er så svær at gennemskue er en stor udfordring som alle burde tage op. Jeg vil opfordre alle til at oprette et ungdomshold og spille daglige venskabskampe mod tilsvarende hold. Når man følger sit ungdomshold lære man meget om kampsimulatoren. Måske en gang i fremtiden vil disse ungdomshold kunne blive tilmeldt en ungdomsturnering.
TV2 - Du mener altså at udviklingen af et ungdomshold er vejen til succes.
W - Ja helt klart, se bare min klub. Vi har verdensklasse træningsanlæg og 120.000 stationspladser. Vi mangler bare et par ekstra truppladser, så vi også kan være med til at gøre spillermarked mere aktivt.
TV2 - Er dit højeste ønske her til jul at få flere truppladser.
W - Lad mig sige det sådan. Hvad skal vi bruge den nye T-spejder til, hvis vi ingen ledige pladser har. 28-30 truppladser vil gavne spillet rigtig meget her på vman.
TV2 - Vi siger mange tak til W fra Berlin,som har været med til at løfte vman til nye højder. Kampene mellem Berlin og Gudenå har gjort at vi her på TV2 har opdaget hvor godt vman egentlig er. Vman er et manager spil i verdensklasse.
W - Selv tak, det var dejligt at I ville vise vores sejrsmål på TV2



BK Frem (BK Frem) 24. december 2015, 10:49
BERLIN EAST FC sagde:
TV2 viser klip fra vman.
Exclusiv interview af manager fra W Berlin.

TV2 - Hvordan føles det at vinde over ærkeivalen fra Gudenå.
W - Hjemme på Potsdamer Platz Stadion (Kapacitet 120.000 tilskuere) er det som en tidlig julegave.
TV2 - Gudenå har købt forstærkning for næsten 700 milliarder credits. Hvordan kunne I vinde i dag.
W - Taktik. Da Gudenå begyndte at opkøbe spillere på det meget aktive spillermarked, besluttede vi ikke at være med i det kapløb. Gudenå rådede over langt større credits beløb end vi kunne være med til. Vi har valgt en bred trup af kommende stjerner som får verdens bedste træning her i klubben. Dertil kommer vores taktik, som er blevet tilrettelagt ud fra studier at verdens bedste kampsimulator. Kampsimulatoren på vman er enestående. Man skal iagttage den meget længe for at lære den at kende. Kun ved at oprette et ungdomshold og spille daglige venskabskampe mod en anden klub, med tilsvarende ungdomshold kan man lære kampsimulatoren at kende. Desværre er det de færreste som får denne oplevelse, da det kræver at der er plads nok i truppen. Vi har givet afkald på at hente utrænede og muligheden for at handle på det meget aktive spillermarked her på vman. Vi ville meget gerne kunne hente utrænede til klubben eller købe forstærkning til truppen. Men med kun 25 trupplader har vi prioriteret oplevelsen ved at udvikle et ungdomshold. Mange tror at kun offensiv og langskud dur som taktik. Men der kan jeg med sikkerhed sige at de tager fejl. At kampsimulatoren er så svær at gennemskue er en stor udfordring som alle burde tage op. Jeg vil opfordre alle til at oprette et ungdomshold og spille daglige venskabskampe mod tilsvarende hold. Når man følger sit ungdomshold lære man meget om kampsimulatoren. Måske en gang i fremtiden vil disse ungdomshold kunne blive tilmeldt en ungdomsturnering.
TV2 - Du mener altså at udviklingen af et ungdomshold er vejen til succes.
W - Ja helt klart, se bare min klub. Vi har verdensklasse træningsanlæg og 120.000 stationspladser. Vi mangler bare et par ekstra truppladser, så vi også kan være med til at gøre spillermarked mere aktivt.
TV2 - Er dit højeste ønske her til jul at få flere truppladser.
W - Lad mig sige det sådan. Hvad skal vi bruge den nye T-spejder til, hvis vi ingen ledige pladser har. 28-30 truppladser vil gavne spillet rigtig meget her på vman.
TV2 - Vi siger mange tak til W fra Berlin,som har været med til at løfte vman til nye højder. Kampene mellem Berlin og Gudenå har gjort at vi her på TV2 har opdaget hvor godt vman egentlig er. Vman er et manager spil i verdensklasse.
W - Selv tak, det var dejligt at I ville vise vores sejrsmål på TV2


Godt lavet smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 24. december 2015, 13:20
TV2 opdate.
Seneste nyt fra TV2

TV2 erfare at Gudenå har prøvet at bestikke Edward Snowden til at fremskaffe Berlin`s taktik. Edward Snowden udtaler til TV2 at det er de mest fortrolige dokumenter i hele verden. Selv jeg kan ikke knække hverken koden til Berlin`s taktik eller koden til vman`s kampsimulator. Den eneste vej til succes er at oprette et ungdomshold. Jeg har selv fornylig oprettet mig som manager på vman, dog under et andet navn, udtaler Edward Snowden. Berlin er den eneste som kender min identitet her på vman. Jeg prøver på at blive gode venner med ham, for også at lære at knække koden til vman`s kampsimulator. Til at starte med har jeg oprettet et ungdomshold,og allerede nu har jeg lært noget nyt, slutter Edward Snowden.


tvtosport (Rasmus) 24. december 2015, 13:41
Haha du fortsætter dit tuderi over ikke at kunne få flere truppladser.. Kan du ikke forstå at flere truppladser ikke giver mere aktivitet på transfermarkedet? Det gør jo bare så folk ikke er afhængige af at sælge deres spillere for at få plads til nye. Præcis det samme er jo sket, da man gik fra 22 til 25, det er jo ikke blevet bedre, tværtimod.

Vejen Boldklub (Knud Nielsen) 24. december 2015, 14:48
ho ho det er da fedt indslag der er ikke meget tuderi i dette superfedt, giv ham nu bare de ekstra pladser, giv os 50 så er der da nok, fin jule humor det er da det der skal til altså humor på denne site

god jul til alle

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 24. december 2015, 15:07
Hvedeholdet sagde:
ho ho det er da fedt indslag der er ikke meget tuderi i dette superfedt, giv ham nu bare de ekstra pladser, giv os 50 så er der da nok, fin jule humor det er da det der skal til altså humor på denne site

god jul til alle
Jeg forventer faktisk at det rigtige TV2 får nys om tråden her. Så må vi håbe at Dennis er klar til et interview i TV2`s bedste sendetid. smiley
Jeg håber at alle kan se at tråden er for på en sjov måde, at vise at vman er et fantastisk godt manager spil.
Tråden er også et indblik i hvordan min bror og jeg spiller vman. Vman er et rigtig hygge spil for både børn og voksne. smiley
Besvar