Små sure

Skrevet i Off-topic

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 6. januar 2016, 17:16
Havnefronten sagde:
Spoiler Alert FC sagde:
Min mor siger sprite er usundt!!! Plejer at blande det op ligesom med det der fun saftevand 1:8 med vand.
øhhh vand er faktisk mere usundt.

har set i nyhederne at grund vandet bliver forudrenet af landmænd og de der sprøjtegifte smiley

der er også kalk i vandet som er usundt smiley
Har også hørt at vand indeholder brint som man bruger til at lave bomber med og alt muligt.

tænk hvis man bare eksploderede lige pludselig fordi man havde drukket vand smiley

Slettet klub 6. januar 2016, 17:18
Spoiler Alert FC sagde:
Havnefronten sagde:
Spoiler Alert FC sagde:
Min mor siger sprite er usundt!!! Plejer at blande det op ligesom med det der fun saftevand 1:8 med vand.
øhhh vand er faktisk mere usundt.

har set i nyhederne at grund vandet bliver forudrenet af landmænd og de der sprøjtegifte smiley

der er også kalk i vandet som er usundt smiley
Har også hørt at vand indeholder brint som man bruger til at lave bomber med og alt muligt.

tænk hvis man bare eksploderede lige pludselig fordi man havde drukket vand smiley
endnu en grund til at undgå satans væske....

jeg drikker kun mælk da køer ikke er det samme som sprøjtegift smiley

det kan dog være de har drukket forudrenet vand så der er risisko...

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 6. januar 2016, 17:18
Havnefronten sagde:
Spoiler Alert FC sagde:
Havnefronten sagde:
Spoiler Alert FC sagde:
Min mor siger sprite er usundt!!! Plejer at blande det op ligesom med det der fun saftevand 1:8 med vand.
øhhh vand er faktisk mere usundt.

har set i nyhederne at grund vandet bliver forudrenet af landmænd og de der sprøjtegifte smiley

der er også kalk i vandet som er usundt smiley
Har også hørt at vand indeholder brint som man bruger til at lave bomber med og alt muligt.

tænk hvis man bare eksploderede lige pludselig fordi man havde drukket vand smiley
endnu en grund til at undgå satans væske....

jeg drikker kun mælk da køer ikke er det samme som sprøjtegift smiley

det kan dog være de har drukket forudrenet vand så der er risisko...
løsningen er bajer!
Besvar