Sponsorer

Skrevet i Generelt

US Citta di Palermo (Fame Over X Game Over) 29. maj 2016, 19:52
...

Milano Internationale (Mr. C) 29. maj 2016, 20:06
Victory Red FC sagde:
Der er pt gang i at få flyttet en hel masse tabeller og stuff(udvikler-ting), da Freeway kræver det for alle deres selskaber, så Dennis har advaret crew om at der kunne opstå problemer.
Bliv endelig ved med at oprette tråde der kan ligne fejl, så får jeg/vi i crew det meddelt hurtigst muligt. smiley
Så må vi gå ud fra det bliver rettet hurtigst muligt, når det nu bliver meddelt videre hurtigst muligt :-)

AC Jenka (Casper) 29. maj 2016, 20:31
Har selv også problemer for gik fra omkring 19000 point til 2000 så har også fået afvist sponsor..

Slettet klub 29. maj 2016, 20:32
Victory Red FC sagde:
Der er pt gang i at få flyttet en hel masse tabeller og stuff(udvikler-ting), da Freeway kræver det for alle deres selskaber, så Dennis har advaret crew om at der kunne opstå problemer.
Bliv endelig ved med at oprette tråde der kan ligne fejl, så får jeg/vi i crew det meddelt hurtigst muligt. smiley
han kunne lige så godt have advaret alle vi hører nada

Milano Internationale (Mr. C) 29. maj 2016, 22:36
Hvis vores sponsor ansøgninger og vifa-point er kommet op i skyen, kan de så ikke komme ned igen ;-)

Backup er vel til for at blive brugt i sådanne tilfælde, jeg vil da ikke håbe det samme sker for andre dele af spillet, jeg vil blive skuffet hvis jeg lige pludselig kun havde 1/8 af de credits jeg har nu, eller 1/8 størrelse stadion.

En officiel udmelding vil være på sin plads nu, tak!

Boston Biscuits (Chris Durst) 29. maj 2016, 23:01
For en gang skyld giver jeg Calcio Monza ret. Det ville være bedre, hvis ALLE fik besked på at dette kunne ske. Det er vel vores ret som betalende kunde.

Victory Red FC (Rolig nu) 30. maj 2016, 07:21
Calcio Monza sagde:
Victory Red FC sagde:
Der er pt gang i at få flyttet en hel masse tabeller og stuff(udvikler-ting), da Freeway kræver det for alle deres selskaber, så Dennis har advaret crew om at der kunne opstå problemer.
Bliv endelig ved med at oprette tråde der kan ligne fejl, så får jeg/vi i crew det meddelt hurtigst muligt. smiley
han kunne lige så godt have advaret alle vi hører nada
Det kan du jo skrive til ham så. smiley

Barcelona (Entrenador del Barcelona) 30. maj 2016, 09:25
Jeg kan se at antallet af mine supportere er faldet relativt meget - og jeg ligger på ca. samme niveau på VIFA rang listen, så det kan ikke være det - har det måske nogen sammenhæng til de forkerte og lavere VIFA point?

Er der andre der har oplevet det?

Hvis det er tilfældet går jeg jo glip af indtægter fra kampene - beklager hvis det her komplicerer rettelsen af VIFA point - men jeg vil lige høre om det er en korrekt observation.

Victory Red FC (Rolig nu) 30. maj 2016, 09:27
Barcelona F C sagde:
Jeg kan se at antallet af mine supportere er faldet relativt meget - og jeg ligge på ca. samme niveau på VIFA rang listen, så det kan ikke være det - har det måske nogen sammenhæng til de forkerte og lavere VIFA point?

Er der andre der har oplevet det?

Hvis det er tilfældet går jeg jo glip af indtægter fra kampene - beklager hvis det her komplicerer rettelsen af VIFA point - men jeg vil lige høre om det er en korrekt observation.
Samme her, er nogenlunde på det samme, men steg en del i nat da jeg havde en kamp før kl. 3, og VIFA-pointene nu er så lave at man på sådan en kamp virkelig kan springe højt i rank på én dag. smiley

Talento De Dyrting (BOBA) 30. maj 2016, 09:43
Victory Red FC sagde:
Barcelona F C sagde:
Jeg kan se at antallet af mine supportere er faldet relativt meget - og jeg ligge på ca. samme niveau på VIFA rang listen, så det kan ikke være det - har det måske nogen sammenhæng til de forkerte og lavere VIFA point?

Er der andre der har oplevet det?

Hvis det er tilfældet går jeg jo glip af indtægter fra kampene - beklager hvis det her komplicerer rettelsen af VIFA point - men jeg vil lige høre om det er en korrekt observation.
Samme her, er nogenlunde på det samme, men steg en del i nat da jeg havde en kamp før kl. 3, og VIFA-pointene nu er så lave at man på sådan en kamp virkelig kan springe højt i rank på én dag. smiley
Kamp-indtægterne er det samme
Besvar