ENTERSPORT CUP

Skrevet i Generelt

AC Sampdoria (Andrea Pirlo) 7. juni 2016, 11:22
Kunne man lave grupperne lidt af det samme som i spanien, så man møder nogen lunde lige hold i de første kampe? smiley Sådan så man ikke bliver smadret 6-0 eller mere? smiley Så er det mere fair for alle smiley

Løjt United (GuldGlen og de danske talenter) 7. juni 2016, 11:53
Jeg vil gerne være med!

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 7. juni 2016, 11:59
AC Sampdoria sagde:
Kunne man lave grupperne lidt af det samme som i spanien, så man møder nogen lunde lige hold i de første kampe? smiley Sådan så man ikke bliver smadret 6-0 eller mere? smiley Så er det mere fair for alle smiley
Ja, det kunne være nice med seedede grupper. smiley

Olympique Strasbourg (Mikkel) 7. juni 2016, 12:16
Jeg vil gerne være med. smiley

Arsenal FC (Ålen) 7. juni 2016, 12:28
AC Sampdoria sagde:
Kunne man lave grupperne lidt af det samme som i spanien, så man møder nogen lunde lige hold i de første kampe? smiley Sådan så man ikke bliver smadret 6-0 eller mere? smiley Så er det mere fair for alle smiley
God idé det kan vi sagtens gøre smiley Så seeder jeg dem efter hvilken liga, også smider dem i hver sin gruppe. Det er det du mener ikke? smiley

Legendary (Overvejer comback) 7. juni 2016, 12:52
Med :-)

Arsenal FC (Ålen) 7. juni 2016, 13:16
Grupperne er blevet delt ind i forhold til hvilken liga man spiller i. smiley

Arsenal FC (Ålen) 7. juni 2016, 15:20
Så er der 7 pladser tilbage. smiley

Lige så snart de 7 tilmeldinger falder på plads, så lægger Crewet en tråd op, hvor i kan se de første tre spillerunder, hvor de som står først er på hjemme, står med fed skrift, som skal ansøge modparten. smiley

Crewet forventer at de tre første spillerunder med dato bliver fastlagt senest søndag afhænger af, hvor lang tid folk er til at tilmelde sig. smiley Sørg for at følg med inde i tråden, det gør det nemmere for alle sammen. smiley

Peace Out.

Paris Saint Germain (RT) 7. juni 2016, 18:28
Jeg er klar! smiley

Arsenal FC (Ålen) 7. juni 2016, 21:25
Liverpool Seahawks sagde:
Jeg er klar! smiley
Fedt, du bliver skrevet op.
Besvar