Kan ikke hæve bud.

Skrevet i Generelt

Perception (Patrick) 2. august 2016, 18:19
Er der nogle af jer andre der oplever problemer når i vil hæve et bud på en spiller på auktion? Når jeg gør det går den ud af spillet. TRÆLS...

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 2. august 2016, 18:28
Samme her

San Sebastian FC (Seb) 2. august 2016, 18:28
Har samme problem, desværre.

Deenzaa (Starter op igen søger unge talenter) 2. august 2016, 19:14
samme her

The Secret Academy (The Boss) 2. august 2016, 19:22
samme her, træls man skal gå glip af gode spillere pga det

Guardian FC (Hr Berg) 2. august 2016, 19:29
The Secret Academy sagde:
samme her, træls man skal gå glip af gode spillere pga det
Det er da lige så træls for de klubber, som får solgt deres spillere til en alt for lav pris, fordi vi ikke har kunne byde vores beløb. Fx var der to spillere, som jeg gerne ville byde på, og som blev solgt for en alt for lav pris.

Deenzaa (Starter op igen søger unge talenter) 2. august 2016, 19:38
Guardian FC sagde:
The Secret Academy sagde:
samme her, træls man skal gå glip af gode spillere pga det
Det er da lige så træls for de klubber, som får solgt deres spillere til en alt for lav pris, fordi vi ikke har kunne byde vores beløb. Fx var der to spillere, som jeg gerne ville byde på, og som blev solgt for en alt for lav pris.
korrekt

The Secret Academy (The Boss) 2. august 2016, 19:39
enig

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 2. august 2016, 19:53
Guardian FC sagde:
Det er da lige så træls for de klubber, som får solgt deres spillere til en alt for lav pris, fordi vi ikke har kunne byde vores beløb.
Enig. Jeg har fx ham her på auktion med snarligt auktionsudløb, som man meget gerne må byde på, hvis man ikke allerede har gjort det og derfor ikke kan forhøje smiley :
http://www.virtualmanager.com/players/10562149-jeton-aliaj

Perception (Patrick) 2. august 2016, 19:57
Plejer ikke at klage over "små" fejl, men hold da op hvor den her er træls! Har mistet 3 spillere som jeg virkelig gerne ville købe...
Besvar