Logo/Banner - AC Bolbronx

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 21. februar 2017, 20:56
Hej kære Logomagere!

Efter 7 års tid med mit elskede logo og banner, ville jeg høre jer, om I havde mod på at give en gammel klub ny energi smiley

Jeg har netop ladet mig inspirere af et Milan-logo, jeg desværre kun kan finde på pinterest.
Se: https://www.pinterest.com/pin/547328160946241430/

Jeg har herunder forsøgt at beskrive specifikationerne ned til mindste detalje, da jeg læste et oplæg fra en af jer, hvor I netop forespørger det smiley

Krav:

Logo:

Form: Rund eller oval (vertikalt), gerne hvor der øverst er et banner til tekst (skal have samme dimension som cirklen).
I midten af den endnu en cirkel (se gerne cirklen i AC Milan-logoet).

Farve:
- Skrift og yderlinjer (farve 1): Sølv (gerne mørk, men ikke grålig)
- Bagerste/grund farve (farve 2): Rød
- Sekundære/inderlinjer farve (farve 3): Hvid

Hvis du har set på det logo, jeg har indsat et link til, kan du sammenligne farverne således:
ACM-logo: Guld (1), Sort (2), Rød (3)
ACB-logo: Sølv (1), Rød (2), Hvid (3)

Årstal: 2010.

Motiv:
- Hvis der kommer "banner" på øverst, må du meget gerne skrive "ACB" på banneret med sølv (farve 1).
- Rundt om midtercirklen, kun øverste del, må du meget gerne skrive "Associazione Calcio Bolbronx"
- Rundt om midtercirklen, kun nederste del, må du meget gerne skrive årstal.
- Cirklen i midten skal deles op i to; halvt med røde (farve 2) og hvide (farve 3) striber (venstre) og en hvid (farve 3) stjerne (se gerne nuværende logo) på en rød (farve 2) baggrund.
-- Venstre side af cirklen:
Rød, Hvid, Rød, Hvid, Rød, Hvid.



Banner:

Farve:
- Sølv tekst, rød baggrund, gerne en hvid stjerne

Årstal: 2010

Grandline FC (Jan) 22. februar 2017, 16:42
Ikke helt efter kravene, men jeg håber at det kan bruges alligevel smiley


Slettet klub 22. februar 2017, 22:16
Du er alt for sej Jan! Tusind tak smiley

Jeg vil vildt gerne se, om der er en, der har mod på det design, jeg beskrev - ellers tager jeg helt sikker dit!! smiley
Besvar